کد خبر : 1805627 | 30 دی 1400 ساعت 21:59 | 9.8K بازدید | 5 دیدگاه

از بچه‌های تیمم راضی‌ام؛

ایراندوست: همه تلاش‌مان را برای دفاع از نام ایران کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران بعد از تساوی تاریخی مقابل هند، به تمجید و تعریف از شاگردانش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه" ساعتی پیش تیم ملی فوتبال زنان ایران در نخستین حضورش در جام ملت‌ها توانست هند میزبان را متوقف کند و در مقابل حملات پرشمار حریف به خوبی ایستادگی کرد تا اولین امتیاز تاریخ خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرد؛ تساوی ارزشمند که می‌تواند به ایران در راه صعود به مرحله بعدی کمک شایانی کند.

 

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: فکر می‌کنم اولین مسابقه در هر تورنمنتی سخت‌ترین بازی است؛ با توجه به اینکه بچه‌های من اولین حضورشان در این رقابت‌ها تجربه می‌کردند و در این 5 ماهه اخیر بازی تدارکاتی نداشتند، یک مقدار استرس بر تیم غالب بود.

 

 

 

1684222

 

 

ایراندوست با ستایش عملکرد بازیکنان تیمش گفت: فکر می‌کنم همه مردم دیدند که تیم من تمام تلاش و توانش را گذاشت تا بتواند از نام ایران دفاع کند؛ خیلی برای‌مان مهم بود و پیش‌بینی این را داشتیم که هند با توجه به زمانی طولانی که برنامه‌ریزی کرد، قطعا تیم قدرتمندی است اما ما توانستیم حداقل امتیاز این بازی را بدست بیاوریم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان درباره استراتژی مسابقه امروز توضیح داد: به دفاع و ضدحمله روی آورده بودیم، ولی شاید با آن نیرو و انرژی که مردم ایران برای تیم ما فرستاد دادند، دوست داشتیم که امتیاز کامل را از این دیدار به دست بیاوریم؛ تیم ملی فوتبال زنان واقعا برای پیروزی به میدان آمده بود.

 

او در پاسخ به سوالی درباره مسابقه بعدی با چین این‌چنین واکنش داشت: این تیم یکی از قدرت‌های آسیاست و مقابل چین هم قطعا با برنامه وارد زمین بازی می‌شویم اما این بازی که من امروز از تیمم دیدم به خوبی اجرا کرد، فکر می‌کنم برابر چین هم ما بتوانیم با توانایی خوبی که دروازه‌بان‌مان دارد، دروازه را بسته نگه داریم.

 

 

 

1684259

 

 

مریم ایراندوست در ادامه تمجید خود از عملکرد فنی تیمش توضیح داد: به تیمم خیلی ایمان دارم و ما با برنامه وارد این تورنمنت شدیم؛ امیدوار هستیم که از این گروه صعود کنیم.

 

ایراندوست درباره این‌که کدام بازیکن بهترین بازیکن تیم ایران بوده گفت: بنظرم همه بازیکنان بهترین بودند و کودایی یکی از بهترین بازیکنانی که توانست به وظیفه‌اش به خوبی عمل کند؛ هاجر دباغی پستش پشت مهاجم است و فکر می‌کنم به عنوان یک هافبک طراح زمانی که صاحب توپ می‌شد، کارش را به خوبی انجام می‌داد و زمانی که صاحب توپ نبود، وظیفه‌اش این بود که دو هافبک طراح هند را پرس کند.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان با قدردانی از هافبک تیمش در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: کار سختی بود ولی با توانایی که از هاجر سراغ داشتیم، او را در این پست گذاشتیم؛ دباغی با توجه به آسیبی که از ناجیه مچ پا داشت، توانست به خوبی به وظایف خود عمل کند.

دیدگاه‌ها