کد خبر : 1805677 | 01 بهمن 1400 ساعت 03:28 | 29.4K بازدید | 51 دیدگاه

بیلبائو بهتر از ما بود

ژاوی: از حالا باید به لالیگا و لیگ اروپا فکر کنیم

ژاوی سرمربی بارسا تایید کرد که بیلبائو امشب تیم شایسته صعود بود و گفت که تیمش باید به لالیگا و لیگ اروپا امیدوار باشد.

ژاوی: از حالا باید به لالیگا و لیگ اروپا فکر کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته پس از ناکامی در سوپرکاپ، بارسای تحت هدایت ژاوی از کوپا دل ری هم کنار رفت. 

از دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری امشب بارسا در زمین بیلبائو و در یک ماراتن 120 دقیقه 3-2 باخت و پس از 12 سال نتوانست به یک چهارم نهایی برسد. برای بارسا فران تورس و پدری گلزنی کردند ولی دو گل از ایکر مونیایین و اینیگو مارتینز حکم به برتری شیرها دادند.

 

 

1684358

 

 

ژاوی در پایان بازی گفت:« معتقدم بیلبائو شایبسته صعود بود. بهتر از ما در جدیت و جنگندگی ظاهر شدند و نمایش بسیار خوبی داشتند. نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم و بیلبائو هم به خوبی دفاع می کرد. بر سر هر توپ می جنگیدند انگار فردایی وجود ندارد. در دوئل ها نیز اکثرا برنده بودند. در این بازی شرایط به سودمان پیش نرفت و در بسیاری دقایق تحت تاثیر بازی حریف قرار داشتیم. فکر می کردم پس از گل دقیقه 93 پدری ورق بازی به سود ما برگردد ولی اینطور نشد. پس از گل سوم آنها سعی داشتیم به بازی برگردیم ولی بیلبائو عالی دفاع می کرد.»

 

ژاوی ادامه داد:« چیزی برای از دست دادن نداریم و باید به پروژه ای که تازه شروع شده ایمان داشت. معتقدم باید به لالیگا و لیگ اروپا امید داشته باشیم و راهی نیست جز تمرین و تلاش بیشتر. امشب شانس هایی هم خلق کردیم ولی بیلبائو به سختی فضا می داد. از فردا تمرین برای بازی بعدی شروع خواهد شد و نباید اجازه دهیم این ناکامی روی روندمان تاثیر منفی بگذارد.»

 

 

1684342

 

 

افتضاح:« از این لغت خوشم نمی آید. از دو ناکامی اخیر باید درس بگیریم. اشتباهاتی داشتیم که باید برطرف شوند. الان مهمتر از هر چیزی ریکاوری روحی بازیکنان است چون باید برای چالش های پیش رو مهیا شویم.»

 

مصدومیت پدری و فاتی:« مصدومیت پدری چیز مهمی نیست ولی در مورد فاتی باید ببینیم پزشکان فردا چه می گویند.»

 

 

دیدگاه‌ها