کد خبر : 1805700 | 01 بهمن 1400 ساعت 13:35 | 25.5K بازدید | 7 دیدگاه

بالاخره هازارد به داد رئال مادرید رسید (عکس)

دو نشریه مادریدی مارکا و آاس تیتر اصلی امروز خود را به صعود رئال مادرید به مرحله بعدی کوپا دل ری با درخشش ادن هازارد اختصاص داده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که این روزها در فرم فوق العاده ای به سر می‌برد و اخیراً به مقام قهرمانی سوپرجام دست یافت، شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا یا همان کوپا دل ری همان الچه بود و نهایتاً موفق شد با غلبه بر حریف خود راهی دور بعد مسابقات شود.

 

به طور کلی در نیمه اول و دوم بازی رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت های خیلی زیادی روی دروازه الچه ایجاد کند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. در لحظات پایانی وقت اضافی نیمه اول این الچه بود که دروازه رئال را باز کرد تا تیم کارلو آنجلوتی در آستانه حذف قرار بگیرد.

 

رئال که با اخراج مارسلو 10 نفر شده بود در نیمه دوم وقت‌های اضافی سراسر حمله شد و توانست ابتدا توسط ایسکو گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه ادن هازارد که در اوقات اضافه به ترکیب رئال اضافه شده بود، موفق شد گل پیروزی بخش لوس بلانکوس را به ثمر برساند و صعود این تیم به مرحله بعدی کوپا دل ری را رقم بزند.

 

در همین راستا دو نشریه مارکا و آاس صفحه اصلی امروز خود را به گل پیروزی بخش ادن هازارد اختصاص داده‌اند.

 

مارکا؛ هازارد، دقیقا به موقع

 

 

1684385

 

 

آاس؛ بالاخره هازارد

 

 

1684384

دیدگاه‌ها