کد خبر : 1805786 | 01 بهمن 1400 ساعت 16:40 | 29.7K بازدید | 5 دیدگاه

اولین واکنش به وخامت اوضاع ایجنت جنجالی

پسر عموی مینو رایولا تایید کرد که چند روز زمان می‌برد تا این مدیربرنامه ایتالیایی بتواند بیمارستان را ترک کند.

اولین واکنش به وخامت اوضاع ایجنت جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا 54 ساله در روز 12 ژانویه به بیمارستان مراجعه کرده بود و گزارش هایی وجود داشت مبنی بر اینکه او باید تحت یک عمل اورژانسی قرار بگیرد. از طرف دیگر روز گذشته نشریه بیلد آلمان مدعی شد که وضعیت سلامتی مینو رایولا وخیم شده و او به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شده است.

 

نزدیکان مینو رایولا هرگونه انتقال او به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان را رد و تاکید کرده اند که آزمایش‌های پزشکی روی وی در حال انجام است. با این وجود در اولین واکنش رسمی به خبر وخامت اوضاع رایولا، پسر عموی او یعنی وینچنزو که خودش نیز یک ایجنت فوتبال محسوب می شود مصاحبه ای در این باره انجام داده است.

 

 

1589830

 

 

وینچنزو در رابطه با این موضوع گفت: "با توجه به آن چیزی که من می دانم چند روز طول میکشد تا رایولا بیمارستان را ترک کند و به خانه برگردد. بیایید دعا کنیم که روند توانبخشی که باعث می شود او به همان شکل قبلی خود بازگردد، کوتاه باشد."

 

گفتنی است رایولا ایجنت برخی از بهترین فوتبالیست های جهان است.  ارلینگ هالند، جیجیو دوناروما، زلاتان ابراهیموویچ، پل پوگبا و ماتییس دی لیخت تنها تعدادی از بازیکنان طرف قرارداد با او هستند.

دیدگاه‌ها