کد خبر : 1805821 | 01 بهمن 1400 ساعت 19:27 | 9.2K بازدید | 6 دیدگاه

کونته: چلسی بسیار قوی است و ما باید پیشرفت کنیم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که تیمش برای رسیدن به سطح تیمی مانند چلسی باید پیشرفت بسیاری کند.

کونته: چلسی بسیار قوی است و ما باید پیشرفت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج مهمان چلسی است.

آنها در حالی در این بازی به مصاف چلسی خواهند رفت که در روزهای گذشته و در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر آنها شکست خورده و از صعود به فینال بازماندند.

کونته در کنفرانس خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« ما به خوبی می‌دانیم که باید برابر تیمی بسیار قوی بازی کنیم. فراموش نکنید که چلسی فاتح لیگ قهرمانان است و حالا به فینال جام اتحادیه رفته، بنابراین ما درباره تیمی قوی حرف می‌زنیم. ما مشکلات خودمان را با توجه به مصدومیت‌ها داریم اما مطمئنا تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم. آنها در دو بازی اخیر ما را شکست دادند و ما باید از این بازی یاد گرفته و سعی کنیم بهتر باشیم.»

 

1684139

 

این مربی ایتالیایی در واکنش به سوالی درباره شانس این تیم برای حضور در جمع چهار یا سه تیم صدر جدول اظهار داشت:« باید آرام بود و بازی به بازی پیش رفت. فراموش نکنید که ما برابر واتفورد و لستر در دقایق پایانی پیروزی شدیم. دیدن جنگیدن تیمم تا لحظه آخر باعث افتخار است اما اگر چهار امتیاز از ما کم کرده و به جدول نگاه کنید دیگر چنین سوالی از من نمی‌پرسید.»

سرمربی تاتنهام در ادامه درباره شرایط تیمش اضافه کرد:« باید واقع‌بین بود و این موضوع را درک کرد که این فصل برای ما بسیار دشوار خواهد بود. این که بجنگیم و بنیاد خوبی در تیم بسازیم بسیار مهم است. من نظرم را به خاطر نتایج مثبت تغییر نخواهم داد. باید بسیار خوب این شرایط را مدنظر داشته باشم و تلاشم را به کار بگیرم. ما نیاز به پیشرفت بسیاری داریم.»

 

دیدگاه‌ها