کد خبر : 1805843 | 01 بهمن 1400 ساعت 22:09 | 29K بازدید | 4 دیدگاه

پیروزی حریف ایران پس از 10 بازی

تیم ملی فوتبال عراق بالاخره پس از 10 دیدار ناکامی توانست در یک بازی دوستانه به پیروزی برسد.

پیروزی حریف ایران پس از 10 بازی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عراق که خود را برای دو دیدار حساس از مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ایران و لبنان آماده می کند، امروز جمعه در ورزشگاه الحبیبیه به مصاف تیم ملی اوگاندا رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

 

تک گل این دیدار را علاء عباس در دقیقه 17 با یک ضربه قیچی برگردان فوق العاده زیبا به ثمر رساند. این دیدار دوستانه که پربرخورد نیز دنبال شد، 7 اخطاری داشت و زلیکو پتروویچ سرمربی مونته نگرویی عراقی ها از بازیکنان بومی شاغل در لیگ داخلی استفاده کرد.

 

تیم ملی فوتبال عراق که آخرین بار خرداد ماه و در دیداری از مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی برابر هنگ کنگ به پیروزی رسیده بود، پس از گذشته 10 بازی توانست رنگ برد را به چشم ببیند.

 

1684563

 

بعد از دیدار برابر هنگ کنگ، عراقی ها دیدار تعیین کننده صدرنشین گروه C مرحله دوم مقدماتی جام جهانی را با یک گل به ایران واگذار کردند. پس از آن و در مرحله سوم و فعلی مقدماتی جام جهانی، عراق در 6 دیدار صاحب 4 تساوی و 2 شکست شد. این تیم در جام عرب نیز با 2 مساوی و یک شکست از دور رقابت ها کنار رفته بود.

 

پس از مدت ها که عراقی ها از برگزاری بازی های خانگی محروم بودند، این تیم امروز در حضور دیدگان هزاران هوادار خودی، توانست به پیروزی دست پیدا کند.

 

1684565

 

محمد عماد مسئول هماهنگ کننده رسانه ای تیم ملی عراق گفت: پتروویچ فردا لیست نهایی تیم را برای دو دیدار برابر ایران و لبنان اعلام می کند و شیرهای بین النهرین نیز سه شنبه هفته آینده به تهران سفر می کنند تا خود را برای دیدار برابر ایران آماده کنند.

 

1684564

دیدگاه‌ها