کد خبر : 1806028 | 02 بهمن 1400 ساعت 20:23 | 26.8K بازدید | 1 دیدگاه

یونایتد 1 - 0 وستهام؛ برتری دراماتیک در آخرین ثانیه

منچستریونایتد با گل دقیقه 93 مارکوس راشفورد موفق شد وستهام را مغلوب کند.

یونایتد 1 - 0 وستهام؛ برتری دراماتیک در آخرین ثانیه

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در شبی که نمایش خیلی خوبی ارائه ندادند، در دقیقه 93 توسط بازیکن تعویضی خود مارکوس راشفورد به گل رسیده و توانستند در این دیدار حساس وستهام را مغلوب کنند.

 

در دقایق ابتدایی مسابقه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 20 و روی ارسال تماشایی برونو فرناندز بود که یونایتد فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه کریستیانو رونالدو دقیق نبود و راهی به دروازه وستهام پیدا نکرد.

 

1684819

 

دقایقی بعد این الانگا بود که از سمت چپ حرکت کرده و ارسال خوبی روی دروازه وستهام داشت، اما ضربه دالوت با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول کریستیانو رونالدو بعد از برخورد با کورت زوما در محوطه جریمه وستهام متوقف شد، اما داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

 

در اوقات اضافی لانزیی با ورود به محوطه جریمه یونایتد فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما اسکات مک تومینای به خوبی در مقابل او ایستادگی کرد و نیمه اول کم افت و خیز با همان تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

یونایتد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود می توانست در دقیقه 49 به گل اول دست یابد، اما ضربه محکم فرد از درون محوطه جریمه وستهام با عکس العمل فوق العاده سرژ آرئولا دفع شد.

 

در دقیقه 54 روی اشتباه مدافعان یونایتد بود که بوون در گوشه محوطه جریمه این تیم فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه این تیم داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد یونایتد روی ارسال یک کرنر موقعیت مناسبی برای باز کردن دروازه وستهام و زدن گل برتری داشت، اما ضربه سر رافائل واران با اختلاف کمی به بیرون رفت و این فرصت تبدیل به گل نشد.

 

1684820

 

در ادامه دوباره جریان بازی آرام شد و یونایتد علیرغم مالکیت توپ نمی توانست فرصت خاصی روی دروازه وستهام ایجاد کند. در دقیقه 86 وستهام فاصله ای تا زدن گل برتری نداشت، اما ضربه سر سوچک از درون محوطه با اختلاف کمی از کنار دروازه داوید دخیا راهی بیرون زمین شد.

 

در اوقات اضافی و روی حرکت برونو فرناندز بود که آنتونی مارسیال درون محوطه وستهام صاحب فرصت شد، اما ضربه او دقیق نبود و به راحتی در اختیار آرئولا قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 93 و روی ارسال زمینی ادینسون کاوانی از سمت چپ بود که مارکوس راشفورد در مقابل دروازه خالی به راحتی موفق به گلزنی شد و یونایتد توانست در این دیدار دشوار به این سه امتیاز مهم دست پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها