کد خبر : 1806237 | 03 بهمن 1400 ساعت 18:11 | 24.5K بازدید | 12 دیدگاه

باید اوضاع روحی این تیم تغییر کند؛

فکری: نمی‌دانم دوستان چگونه تیم بسته‌اند

محمود فکری می‌گوید دستش از لحاظ بازیکن خالی بوده و با جذب چندبازیکن و تغییر شرایط روحی، اوضاع در نیم فصل دوم برای نفت مسجدسلیمان بهتر خواهد شد.

فکری: نمی‌دانم دوستان چگونه تیم بسته‌اند 

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در کنفرانس خبری پس از بازی با پیکان گفت: جا دارد به بازیکنان خسته نباشید بگویم‌ که با تمام وجود بازی کردند. شرایطی از قبل برای بازیکنان بوده و از نظر روحی مشکلاتی برای‌شان به وجود آمده و با توجه به اینکه در پانزده بازی قبلی نتیجه دلخواه را نگرفته‌اند یک فضای روحی بدی برای‌شان به وجود آمده که باید سعی کنیم آن را از بین ببریم. بازیکنان کمی با ترس و استرس وارد زمین شدند و همین باعث شد که ما خیلی راحت گل خوردیم و بعد از آن هم خیلی سریع گل دوم را خوردیم. 

 

فکری در مورد نیمه دوم این مسابقه بیان کرد: در نیمه دوم صحبت‌هایی که داشتیم باعث شد به خودشان بیایند و خیلی سریع یکی از گل‌ها را جبران کردیم. موقعیت‌هایی را به وجود آوردیم و می‌توانستیم به گل بعدی برسیم؛ حریف هم موقعیت‌هایی داشت ولی در مجموع دست‌مان خالی بود. من وقتی خودم تیم می‌بندم در آن تیم راحت هستم. ما در شاهین بوشهر خودمان تیم بستیم و همان تیم به لیگ برتر صعود کرد. ما در آلومینیوم اراک تیم بستیم و شاید با اضافه کردن یک یا دو نفر آن تیم صعود کرد. ولی الان نمی‌دانم چجور تیم می‌بندند که دست‌‌مان خالی است و نمی‌دانم دوستان در انتخاب‌هایشان چه فکری می‌کنند. 

 

سرمربی جدید نفت ادامه داد: اگر دست‌مان پر بود و می‌توانستیم جایگزین کنیم و بازیکنان خسته را تعویض می‌کردیم، شاید بازیکنان تازه نفس بیشتر می‌توانستند به ما کمک کنند و جریان بازی را برگردانند. از تمام بچه‌ها تشکر می‌کنم با تمام وجود جنگیدند‌ امیدوارم در این فرصت بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. کارهای تاکتیکی و بدنی را در این فرصت انجام دهیم تا برای بازی‌های بعدی بتوانیم قوی‌تر و بهتر ظاهر شویم. به تیم حریف تبریک می‌گویم.

 

فکری در پایان در مورد اینکه آیا نفت مسجد سلیمان در لیگ می‌ماند یا خیر گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم این تیم در لیگ بماند. الان با توجه به اینکه به تعطیلات نیم فصل و نقل و انتقالات خوردیم امیدواریم چندبازیکن خوب جذب کنیم و با تغییر روحیه قوی‌تر و محکم‌تر ظاهر شویم.

دیدگاه‌ها