کد خبر : 1806239 | 03 بهمن 1400 ساعت 18:17 | 43.8K بازدید | 8 دیدگاه

یوونتوس برای انتقال بزرگ آماده شد

یوونتوس از همین پنجره تحرک برای جذب دوسان ولاهوویچ، ستاره جوان و گلزن فیورنتینا را آغاز کرده است.

یوونتوس برای انتقال بزرگ آماده شد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس به شدت از وجود یک مهاجم گلزن و تمام کننده در ترکیب ثابت خود رنج می برد و تلاش آنها در هفته های اخیر برای جذب مهاجم نیز تا امروز بی ثمر بوده است. دوسان ولاهوویچ، یکی از ستاره های نوظهور فوتبال دنیا مورد توجه تیم هایی چون آرسنال و بارسلونا قرار گرفته و البته یوونتوس نیز می خواهد وارد کورس رقابت برای خرید این مهاجم گلزن شود. حالا نشریه توتو اسپورت در گزارشی مدعی شد پس از اقدام اخیر آرسنال برای جذب ستاره فیورنتینا، یوونتوس نیز پیشنهادی برای جذب دوسان ولاهوویچ آماده کرده است.

 

1675516

 

به نظر می رسد بیانکونری قصد دارد با پیشنهادی در مجموع 60 میلیون یورویی (رقم ثابت به علاوه پاداش) برای خرید این ستاره صربستانی اقدام کند. البته به نظر این رقم کمتر از مبلغ پیشنهادی 70 میلیونی نقد آرسنال بوده و یوونتوس امیدوار است علاقه خود دوسان ولاهوویچ به ماندن در ایتالیا، فیورنتینا را مجاب به توافق با آنها کند. این بازیکن پیش از این انتقال به لیگ برتر را رده کرده و خود را علاقمند به ماندن در لیگ ایتالیا نشان داده است.

 

ولاهوویچ 21 ساله که تا سال 2023 با فیورنتینا قرارداد دارد، در این فصل در 24 بازی در تمامی رقابت‌ها، 20 گل به ثمر رسانده و یکی از ستاره‌های برتر فوتبال ایتالیا لقب  گرفته است. دوسان ولاهوویچ ترجیح می دهد فصل را با لباس فیورنتینا به پایان برساند، اما یک پیشنهاد خوب ممکن است نظر این بازیکن را عوض کند.

دیدگاه‌ها