کد خبر : 1806247 | 03 بهمن 1400 ساعت 18:47 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست دادم تیمم تقویت شود؛

خطیبی: لیست نقل و انتقالات را به باشگاه داده‌ام

سرمربی آلومینیوم اعتقاد دارد که غرور بازیکنان این تیم باعث شده آنها 2 امتیاز دیدار با شهرخودرو را از دست بدهند.

خطیبی: لیست نقل و انتقالات را به باشگاه داده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی با شهرخودرو گفت: اولا بخاطر بازی فوق‌العاده‌ای که تیم پدیده یا شهرخودرو انجام داد به آنها تبریک می‌گویم. با اینکه هم تیم شهرخودرو برنده شود و هم تیم ما، ولی در کل نسبت به بازی‌های قبلی امروز شرایط خوبی نداشتیم و بعد از بازی با سپاهان به بچه‌ها همه موارد را گفته بودیم. 

 

وی ادامه داد: مقداری بازیکنان با غرور فکر می کردند این بازی را به راحتی برنده می شویم. دیروز نیز در کنفرانس خبری اعلام کردم که بازی سختی داریم و این تیم چند هفته است فوق العاده کار می کند و شرایطش خیلی بهتر شده ولی با اینکه گفته بودیم اما چند نفر از بازیکنان ما به این موضوع توجهی نکردند. یعنی تیم ما نصف شده بود. یک عده با تمام وجود و یک عده با همان غروری که در وجودشان بودو اجازه نداد به خوبی بازی کنند.

 

خطیبی ادامه داد: در طول بازی نیز یک بر صفر پیش افتادیم اما آن غرور را در جریان بازی نیز داشتند و من این را به آنها می گفتم. حتی 2 بر یک که پیش افتادیم، فکر می کردند بازی تمام شده است و این باعث شد تا امروز در زمین خودمان 2 امتیاز را از دست بدهیم. از زمان حضور در لیگ یک و سال قبل که با آلومینیوم بودم، این بازی بدترین بازی بود که انجام دادیم.

 

وی گفت: ما باید ذهن‌هایمان بزرگ باشد و بازیکنان ما همیشه بدانند که هر بازی 3 امتیاز دارد. فقط بازی با استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور 3 امتیاز ندارد. باید این ذهنیت را در تیم به وجود بیاوریم و بازیکنان ما باید این مسائل را بدانند.

 

خطیبی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: ما برای تعطیلات می‌رویم اما در کل نیم فصل خوبی داشتیم و رضایت بخش بود. از تمام عوامل باشگاه از مدیران و هواداران گرفته تا مدیران باشگاه و رسانه‌ها از تیم حمایت کردند تشکر می کنم. امیدوارم که بعد از تعطیلات یک اردوی خیلی خوب داشته باشیم و مقداری هم از لحاظ جذب بازیکن تقویت شویم. 

 

وی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: ما اگر یک مهاجم خارجی ششدانگ که اول فصل گفته بودیم و گادوین منشا را گرفته بودیم، شرایطمان خیلی بهتر می شد. امیدوارم در این چند روز که بازار نقل و انتقالات است، بازیکنانی را جذب کرده و تیم را تقویت کنیم تا در نیم فصل دوم بهتر شویم.

 

سرمربی آلومینیوم گفت: من گفته بودم بعد از بازی شهرخودرو صحبت می کنم. من هیچ موقع صحبت نکرده بودم و فقط درباره بازی ها حرف زده بودم. هواداران و مردم باید از برنامه‌های ما با خبر شوند، آنها نیز از ما هستند. برنامه‌هایی که برای نیم فصل دوم داریم، یک اردوی چند روزه قبل از بازی فولاد است و سعی می‌کنیم یک بازی دوستانه هم انجام بدهیم.

 

وی ادامه داد: من 2 درخواست برای هیات مدیره و مدیریت ارسال کرده ام و امیدوارم آنها انجام شود چون بازی‌ها در نیم فصل خیلی فشرده و سخت است و به جذب بازیکن نیاز داریم. 2 درخواست من فنی است. اول اینکه چهار بازیکنی که گفته ام، ان شالله جذب شوند و مورد دوم هم این است که پاداش‌های نیم فصل دوم را نسبت به نیم فصل اول 2 برابر کنند. 

 

خطیبی گفت: تیم هایی در لیگ هستند که 250 تا 300 میلیارد بودجه دارد. اکنون تیم ما بالای جدول است و باید بیشتر تقویت شود و نسبت به نیم فصل اول، به آن بیشتر بها داده شود. باید من و بازیکنان و حتی هیات مدیره چندین برابر کار کنیم تا ان شالله این روند را ادامه دهیم موفق شویم. در قرارداد من آمده جزو تک رقمی‌ها باشیم و هدفمان این است که جزو 9 تیم نخست باشیم ولی وقتی تیم ما شکل خوبی دارد و می توانیم بالای جدول باشیم، می توانیم تیم را تقویت کنیم تا نیم فصل دوم مشکلی نداشته باشیم. 

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید کرد: می‌گویند بودجه ما 50، 60 یا 70 میلیارد است ولی من می‌دانم که بودجه ما کمتر از 80 میلیارد تومان است. تنها 2، 3 تیم شرایط خوبی ندارند که پایین جدول هستند. برخی تیم‌ها بودجه 200 میلیاردی دارند و پاداش هر بازی آنها 30 تا 40 میلیون است. اگر می خواهیم با این تیم ها رقابت کنیم، ما نیز باید نیم فصل دوم بازیکن بگیریم و پاداش ها را افزایش دهیم.


خطیبی در پایان گفت: این 2 درخواستی بود که من از هیئت مدیره داشتم. 2، 3 مورد نیز درباره زیرساخت هاست. من در نیم فصل اول هیچ چیزی نگفتم ولی زمین تمرین ما در کارخانه آلومینیوم خیلی شرایط خوبی ندارد. باید تمرینات ما در زمین چمن خوبی برگزار شود. تقویت زمین چمن ما که شرایطش افتضاح شده، واجب است. نمی دانم مسئولیتش با باشگاه است یا کس دیگری، اما امیدوارم از همین فردا بتوانند شرایط زمین را درست کنند چون شرایط آن خیلی افتضاح است. انتظار دارم در نیم فصل دوم این مشکلات را نداشته باشیم و با یک برنامه ریزی خیلی خوب، نیم فصل دوم را آغاز کنیم.

دیدگاه‌ها