کد خبر : 1806397 | 04 بهمن 1400 ساعت 13:10 | 5.8K بازدید | 5 دیدگاه

رزاق‌پور بهترین بازیکن مصاف گل‌گهر-تراکتور(عکس)

مدافع چپ تیم فوتبال تراکتور در مصاف با گل‌گهر علی‌رغم حضور در بخش دفاعی، یکی از بازیکنان شاخص تیمش در فاز هجومی هم بود.

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن که پس از درخشش در تیم المپیک و تیم پیکان با قراردادی 5 ساله به تراکتور پیوسته، این روزها که این باشگاه با مشکلات مالی و ساختاری زیادی دست پنجه نرم می‌کند، یکی از بازیکنان شاخص تیمش به شمار می رود و در مصاف با گل گهر هم اگر کمی خوش شانس تر بود و البته در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشت، حتی می‌توانست زننده گل پیروزی بخش تیمش لقب بگیرد.


رزاق پور در این مسابقه یکبار پس از اینکه توپ را در زمین خودی از مهاجمان گل گهر گرفت، سه چهار بازیکن تیم حریف را پشت سر گذاشت و خودش را به محوطه جریمه تیم میزبان رساند و در آنجا با فریب بدن و بازی بدون توپ خوبی که بابایی انجام داد، توپ را روی پای چپش آورد که البته ضربه او خیلی زاویه دار نبود و فروزان به صورت دو ضرب آن را دفع کرد تا در بازگشت سهرابیان توپ را با شوتی بی هدف از منطقه خطر دور کند. در ادامه نیز او روی پاسی که از سمت راست به چپ آمده بود و شوتی که به دروازه فروزان زد، خطرساز شد ولی اینبار شوت او که به صورت چکشی زده شده بود، راه به جایی پیدا نکرد و به اوت رفت.
در مجموع اما این مدافع جوان در مصاف با تیم گل گهر که شرایط خوبی از نظر فنی در لیگ بیست و یکم دارد، روز خوبی را پشت سر گذاشت و با سه شوت به دروازه، سه تکل موفق، هفت قطع توپ طبق آمار بهترین بازیکن تیمش در مصاف با آبی پوشان سیرجانی بود.

 

1685335

دیدگاه‌ها