کد خبر : 1806467 | 04 بهمن 1400 ساعت 18:58 | 13.5K بازدید | 3 دیدگاه

زلاتان به دربی مرگ و زندگی خواهد رسید!

به نظر می رسد مصدومیت زلاتان چندان جدی نیست و او به زودی قادر به بازگشت به ترکیب میلان خواهد بود.

زلاتان به دربی مرگ و زندگی خواهد رسید!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان، ستاره 40 ساله و باتجربه روسونری دیشب و در جریان تساوی 0-0 میلان مقابل یوونتوس در نیمه اول دچار مصدومیت شده و از میدان خارج شد. میلان در غیاب این مهاجم گلزن نتوانست دروازه بیانکونری را باز کند و در نهایت دو امتیاز حساس دیگر نیز برای این تیم در کورس با اینتر از دست رفت. به نظر می رسید این بازیکن به علت مشکلات چمن استادیوم سن سیرو دچار آسیب دیدگی شده و استفانو پیولی، سرمربی میلان نیز در پایان مسابقه به این مسئله اشاره کرد.

 

1685444

 

اسکای اسپورت در گزارشی مدعی شد MRI تاندون آشیل آسیب دیده زلاتان امروز انجام نخواهد شد و کادر پزشکی میلان روز چهارشنبه وضعیت این ستاره سوئدی را ارزیابی می کند. بر اساس ادعای این شبکه، مصدومیت زلاتان ممکن است آنطور که ابتدا تصور می شد شدید نباشد. پس زلاتان مانند دیگر هم تیمی هایش دو روز در خانه استراحت خواهد کرد و چهارشنبه کادر پزشکی باشگاه شرایط او را بررسی می کند.

 

رقابت های سری آ این هفته به دلیل تعطیلات بازی های ملی متوقف خواهد شد و بدین ترتیب زلاتان از فرصت لازم برای طی روند ریکاوری و بازگشت به ترکیب روسونری برای دربی حساس مقابل اینتر برخوردار است. بازیکنان میلان روز چهارشنبه و در کمپ میلانلو، تمرینات خود را قبل از دربی مرگ و زندگی در هفته اول فوریه از سر می گیرند و تکلیف آسیب دیدگی زلاتان نیز همان روز مشخص خواهد شد. 

دیدگاه‌ها