کد خبر : 1806484 | 04 بهمن 1400 ساعت 19:57 | 23.4K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراض‌ها به کیفیت چمن سن‌سیرو جواب داد(عکس)

بنابر ادعای گاتزتا دلااسپرت قرار است چمن ورزشگاه سن سیرو تعویض شود.

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب بود که اینتر در یک بازی دشوار موفق شد با گل دقایق پایانی ستاره بوسنیایی خود یعنی ادین ژکو مقابل ونتزیا به پیروزی دست پیدا کند تا جایگاه خود در صدر جدول رقابت های سری‌آ را تثبیت کرده باشد.

 

اما این پیروزی در حالی برای نراتزوری رقم خورد که سرمربی این تیم یعنی سیمونه اینزاگی در پایان بازی به شدت نسبت به کیفیت چمن سن سیرو معترض شد و گفت: "بچه ها تا لحظه آخر به پیروزی باور داشتند. از نظر من عملکرد خیلی خوبی داشتیم اما مشکل بزرگی که وجود داشت چمن سن سیرو بود. بازی در این چمن واقعاً برای ما و میلان غیرقابل تحمل و اذیت کننده شده است. واقعاً نمی خواهم در این زمینه بهانه بیاورم اما بازی کردن در این شرایط غیر ممکن است و دو باشگاه نیز در تلاش هستند که این وضعیت را تغییر دهند.

 

چه ما و چه میلان عملکرد خوبی ارائه می‌دهیم اما بازی کردن در این زمین کارمان را واقعاً دشوار کرده است. صادقانه بگویم این زمین چمن افتضاح است. ما واقعاً باید فکری به حال آن کنیم چرا که تا قبل از این شرایط اینگونه نبود."

 

 

1685457

 

 

همچنین ستاره بوسنیایی اینتر یعنی ادین ژکو نیز به کیفیت چمن سن‌سیرو اعتراض کرده بود. با این حال به نظر می‌رسد که این اعتراض‌ها جواب داده چرا که گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شده که چمن ورزشگاه خانگی دو تیم اینتر و میلان امروز تعویض خواهد شد تا برای دربی میلان که کم تر از دو هفته دیگر برگزار می‌شود، آماده باشد.

دیدگاه‌ها