کد خبر : 1806085 | 02 بهمن 1400 ساعت 23:37 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: فکری به حال چمن افتضاح سن‌سیرو بکنید

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی تیمش مقابل ونتزیا به شدت از کیفیت چمن ورزشگاه سن سیرو انتقاد کرد.

اینزاگی: فکری به حال چمن افتضاح سن‌سیرو بکنید

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابتهای سری‌آ امروز در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم پایین جدولی ونتزیا بود و در حالی که تصور می شد کار چندان دشواری برای پیروزی نداشته باشد نهایتاً با گل دقایق پایانی ادین ژکو به برد 2-1 دست یافت تا شاگردان سیمونه اینزاگی جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرده باشند.

 

سیمونه اینزاگی در پایان بازی گفت: "بچه ها تا لحظه آخر به پیروزی باور داشتند. از نظر من عملکرد خیلی خوبی داشتیم اما مشکل بزرگی که وجود داشت چمن سن سیرو بود. بازی در این چمن واقعاً برای ما و میلان غیرقابل تحمل و اذیت کننده شده است. واقعاً نمی خواهم در این زمینه به بهانه بیاورم اما بازی کردن در این شرایط غیر ممکن است و دو باشگاه نیز در تلاش هستند که این وضعیت را تغییر دهند.

 

 

1684911

 

 

چه ما و چه میلان عملکرد خوبی ارائه می‌دهیم اما بازی کردن در این زمین کارمان را واقعاً دشوار کرده است. صادقانه بگویم این زمین چمن افتضاح است. ما واقعاً باید فکری به حال آن کنیم چرا که تا قبل از این شرایط اینگونه نبود."

 

اینزاگی در ادامه گفت: " ما سوپرجام را بردیم، در لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا پیشرفت کردیم، همه اینها نشانه های مهمی هستند و اکنون از این پیروزی نیز لذت می بریم.  روز چهارشنبه دور هم جمع می شویم و آماده شدن برای دربی را آغاز می کنیم."

 

 

1684910

دیدگاه‌ها