کد خبر : 1806511 | 04 بهمن 1400 ساعت 22:22 | 21.7K بازدید | 10 دیدگاه

جیمی کرگر:

لیورپول امیدوار باشد؛ سیتی باز هم امتیاز می دهد

جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول، معتقد است که این تیم می‌تواند در ادامه فصل باز هم به امتیاز از دست دادن منچستر سیتی امیدوار باشد.

لیورپول امیدوار باشد؛ سیتی باز هم امتیاز می دهد

به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش منچستر سیتی در یک بازی خارج از خانه مقابل ساوتهمپتون با نتیجه تساوی متوقف شد. این اتفاق در حالی رخ داد که دو تیم مدعی دیگر یعنی لیورپول و چلسی مقابل رقبای خود به پیروزی دست یافتند. با این حال شاگردان پپ گواردیولا هنوز هم با 9 امتیاز بیشتر از لیورپول صدرنشین هستند؛ البته باید به این نکته هم اشاره کرد که تیم یورگن کلوپ یک بازی کمتر انجام داده است.

 

 

1684888

 

 

با توجه به اتفاقات رخ داده در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس جیمی کرگر معتقد است که لیورپول می‌تواند همچنان به قهرمانی امیدوار باشد. او گفت: "سیتی فشار زیادی به لیورپول و چلسی وارد کرده است. از طرف دیگر چلسی طی هفته‌های اخیر امتیازات زیادی را از دست داد."

 

کرگر در ادامه گفت: "البته روند هر دو تیم چلسی و لیورپول خیلی هم بد نبوده اما منچسترسیتی فوق‌العاده عمل کرده اما شاید نتیجه بازی آنها برابر ساوتهمپتون بارقه‌های امید را ایجاد کرد. فکر می‌کنم لیورپول می‌تواند در آینده امیدوار باشد که منچسترسیتی باز هم امتیازات را از دست بدهد. همانطور که گفتم سیتی طی سه، چهار ماه آینده و قبل از پایان فصل امتیازهای بیشتری را از دست خواهد داد."

 

 

1683088

دیدگاه‌ها