کد خبر : 1806556 | 05 بهمن 1400 ساعت 09:18 | 57.6K بازدید | 48 دیدگاه

گومیس جدا شد، الهلال به دنبال اوبامیانگ

بافتیمبی گومیس مهاجم نام آشنای فرانسوی تیم الهلال به صورت رسمی از این تیم جدا شد و الهلال برای جانشینی او، در پی جذب اوبامیانگ است.

گومیس جدا شد، الهلال به دنبال اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، جدایی بافتیمبی گومیس و الهلال به صورت رسمی اعلام شد. مهاجم فرانسوی که در سال 2018 به این تیم عربستانی پیوسته بود، به صورت توافقی از الهلال جدا شد. گومیس پس از جدایی از آبی های ریاض در توئیتر خود نوشت: "وقتی رویا به واقعیت تبدیل می شود، خورشید غروب می کند و سپس به سمت افقی دیگر طلوع می کند."

 

طبق توافق طرفین، الهلال با پرداخت 2.3 میلیون یورو به گومیس قراردادش را با این بازیکن فسخ کرد. حالا قهرمان عربستان به فکر تقویت خط حمله خود در زمستان است و این تیم دو گزینه اصلی را مورد هدف قرار داده است که مطرح ترین آنها مهاجم گابنی آرسنال است.

 

گومیس در سال 2018 از گالاتاسرای به الهلال پیوست و در این مدت 147 بار برای آبی های ریاض به میدان رفت و موفق به زدن 107 گل شد و 16 پاس گل نیز داد. این مهاجم فرانسوی موفق شد به همراه الهلال 2 بار قهرمان لیگ عربستان شده و یک مرتبه در جام حذفی و یک بار نیز در سوپرجام عربستان به قهرمانی برسد. 2 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان آقای گلی لیگ عربستان نیز از افتخارات این بازیکن محسوب می شود.

 

1685576

 

الهلال چند وقتی است که مذاکرات با آرسنال بر سر جذب اوبامیانگ را آغاز کرده و تیم لندنی نیز مشکلی با جدایی این بازیکن ندارد. پس از اختلافات اوبامیانگ و میکل آرتتا، پیشنهاداتی برای جذب اوبامیانگ به دست مدیران آرسنال رسیده و آنها بی میل نیستند که با فروش این مهاجم پرحاشیه، درآمدی نیز کسب کنند.

 

آبی های ریاض برای جذب اوبامیانگ از هفته های قبل با توپچی ها وارد مذاکره شده اند و الهلال حاضر است که حتی به صورت قرضی و با گزینه خرید دائمی این بازیکن را به خدمت بگیرد. در همین زمینه، روزنامه اتلتیک روز گذشته گزارش داد که این بازیکن نمی خواهد به تیم عربستانی برود و قصد دارد تا حد امکان در لیگ های اروپایی بازی کند.

 

1685578

 

با این حال، اوبامیانگ تنها گزینه این تیم سعودی نیست. آنتونی مودست مهاجم فرانسوی تیم کلن آلمان دیگر گزینه الهلال برای تقویت خط حمله است. او در این فصل از رقابت های بوندس لیگا و جام حذفی، در 23 مسابقه موفق به زدن 16 گل شده است و یکی از بهترین گلزنان لیگ آلمان به شمار می آید.

 

شایان ذکر است که الهلال خود را برای حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان در امارات آماده می کند و این تیم امیدوار است که بتواند با جذب بازیکنان جدید، حضور پرقدرتی در این پیکارها داشته باشد.

دیدگاه‌ها