کد خبر : 1806557 | 05 بهمن 1400 ساعت 09:21 | 16.8K بازدید | 14 دیدگاه

بالوتلی: بازی برای تیم ملی در 31 سالگی طبیعی است

ماریو بالوتلی، ستاره سابق منچسترسیتی، به شکل عجیبی پس از دعوت به تیم ملی ایتالیا آرام به نظر می‌رسد.

بالوتلی: بازی برای تیم ملی در 31 سالگی طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی در اقدامی جالب و قابل توجه تصمیم گرفت که پس از چند سال، بالوتی را برای حضور در اردوی تیم ملی ایتالیا به این تیم دعوت کند.

این مهاجم 31 ساله ایتالیایی که در حال حاضر برای تیم آدانا دمیر اسپور ترکیه به میدان می‌رود آخرین بار در سپتامبر 2018 پیراهن تیم ملی این کشور را به تن کرده بود.

بالوتلی پس از اعلام فهرست تیم ملی ایتالیا در این باره گفت:« حالم خوب است و شرایط خوبی دارم. این که در 31 سالگی برای تیم ملی کشورت بازی کنی طبیعی است و اتفاق غیر طبیعی‌ای در آن دیده نمی‌شود. امیدوارم ایتالیا به جام جهانی صعود کند، آنها شایستگی این را دارند. نمی‌دانم چرا مجبور به حضور در پلی آف شده‌اند اما این اتفاقی است که ممکن است پیش بیاید.»

 

1665769

 

این بازیکن در پاسخ به سوالی درباره بازگشت به فوتبال ایتالیا، این احتمال را رد  کرده و اظهار داشت:« من در ترکیه شرایط خوبی دارم و در حال حاضر خوب هستم.»

این مهاجم سابق سیتی همچنین درباره رابطه‌اش با مانچینی صحبت کرده و اضافه کرده:« ما با هم صحبت کردیم و همه چیز بین ما خوب است. او اولین بار من را به بازی گرفت و امیدوارم کسی باشد که روزی آخرین بازی‌ام را برایش انجام خواهم داد.»

بالوتلی این فصل عملکرد خوبی در ترکیه داشته و تا سال 2024 با آدانا دمیر اسپور قرارداد دارد. او 21 بازی در تمامی رقابت‌ها برای این تیم انجام داده و در مجموع 1309 دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشته است. این بازیکن همچنین در طول این مدت 9 گل زده و پنج پاس گل نیز ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها