کد خبر : 1806558 | 05 بهمن 1400 ساعت 09:30 | 22.8K بازدید | 8 دیدگاه

تست امجد عطوان هم مثبت شد

عراق و شیوع کرونا در اردو!(عکس)

تست کرونای برخی از بازیکنان و کادر تیم ملی فوتبال ایران و عراق در آستانه بازی دو تیم که قرار است 7 بهمن در استادیوم آزادی برگزار شود مثبت اعلام شده است.

عراق و شیوع کرونا در اردو!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از اردوی تیم عراق خبر می رسد تست امجد عطوان هافبک جنگده عراقی ها هم مثبت اعلام شده است و او حق همراهی تیمش در بازی با ایران را نخواهد داشت. پیش از این تست یاسر قاسم و مناف یونس دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق هم مثبت اعلام شده بود. بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق تست کرونای احمد جاسم مربی دروازه بان های عراق، غیث مهنا مدیر اداری و یاسین خبیر پزشک تیم نیز مثبت شده است. با این حساب عراقی ها 6 کرونایی در ترکیب و کادر تیم دارند. 

 

1685573

اطلاعیه رسانه‌ای عراق درباره کرونای امجد عطوان هافبک باتجربه این تیم

 

البته عراقی ها به تست های گرفته شده در تهران و زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراضاتی هم دارند. محمد عماد مدیر روابط عمومی فدراسیون عراق به خبرنگار فارس می گوید: تست خارجی که از یاسر قاسم، مناف یونس و غیث مهنا(مدیر اداری) گرفته شد هر سه منفی بود اما مشکل اصلی ما عدم قبول پاسخ این تست از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا است و تنها تست میزبان را قبول می کند. در حال رایزنی هستیم تا مشکل حل شود و باید ببینیم تست دوم این دو بازیکن زیرنظر ارگان های AFC در تهران چه می شود. ما به دلیل اینکه تست خارجی ما منفی شده در حال رایزنی هستیم و می خواهیم به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعتراض کنیم.

 

همچنین علی نوری خبرنگار مشهور عراقی در توییتر از اعتراض هیئت سرپرستی عراق به نتایج تستهای کرونا نوشته و چنین ادعا کرده :
فدراسیون آسیایی به فدراسیون ایران اطلاع می دهد که تمامی اعضای هیئت عراقی از جمله افرادی که تست کرونای آنها مثبت بوده در آزمایشگاهی متفاوت از اولین آزمایشگاه معاینه مورد بررسی مجدد قرار خواهند گرفت. همانطور که در معاینه قبلی ثابت شد، این امر برای اطمینان از ایمنی همه یا آسیب دیدن برخی از اعضا انجام می شود.

دیدگاه‌ها