کد خبر : 1806593 | 05 بهمن 1400 ساعت 11:45 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

امید و مهدوی کیا؛ آیا دوباره استارت می‌زنند؟

برخی از بازیکنان باشگاه های دسته اولی و لیگ برتری به گروه واتس آپ تیم زیر 23 سال ایران دعوت شده اند.

امید و مهدوی کیا؛ آیا دوباره استارت می‌زنند؟ 

به گزارش "ورزش سه"، به آنها گفته شده برای شروع تمرینات تیم زیر 23 سال ایران در بهمن ماه اطلاع رسانی خواهد شد. همان طور که می دانید تیم امید ایران یکی از تیم های صعود کننده به مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند است. مسابقاتی که در سال 2022 با حضور 16 تیم در ازبکستان برگزار می شود. 

 

با این حال فدراسیون فوتبال هنوز زمان دقیق شروع تمرینات تیم زیر 23 سال ایران را اعلام نکرده است. مهدی مهدوی کیا در این اردو قصد دارد از بازیکنانی استفاده کند که متولدین 1377.10.11 به بالا هستند. این بازیکنان می توانند در دوره بعدی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و برای صعود به المپیک تیم ایران را همراهی کنند. این بازیکنان در حال حاضر بازیکنان زیر 21 سال هستند و در صورتی که در ترکیب نهایی تیم مهدی مهدوی کیا گزینش شوند تیم امید ایران در مسابقات ازبکستان با بازیکنان رده سنی زیر 21 سال حاضر خواهد شد. 

 

مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید ایران چندی پیش به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داده بود مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در روزهای فیفا برگزار شود. با این حال چاره ای ندارد اردوهای این تیم را در روزهای فیفا برگزار کند به این خاطر که بیشتر بازیکنان تیمش در بازی های لیگ یک و لیگ برتر به میدان می روند.

دیدگاه‌ها