کد خبر : 1806602 | 05 بهمن 1400 ساعت 12:25 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

مشغول ساخت یک تیم جدید بودیم

فن مارویک: برای دیدار با ایران و سوریه آماده‌ایم

سرمربی امارات از آمادگی این تیم برای رویارویی با سوریه و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی سخن گفت.

فن مارویک: برای دیدار با ایران و سوریه آماده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال امارات شب گذشته در استادیوم زعبیل ورزشگاه خانگی الوصل برگزار شد و کادرفنی این تیم نکات تاکتیکی و تمرینات ویژه را برای برگزاری دیدار با سوریه در دستور کار خود قرار داد. دیداری که روز پنج شنبه و در استادیوم آل مکتوم ورزشگاه اختصاصی النصر برگزار خواهد شد. روز گذشته اماراتی ها شاهد بازگشت سباستین تاگلیابوئه به تمرینات بودند. این مهاجم که دچار مصدومیت شده بود، توانست پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، به تمرینات بازگردد. 

 

برت فن مارویک سرمربی هلندی امارات نیز اعلام کرد که با وجود بازیکنان مصدوم و محروم زیادی که در بازی با سوریه غایب خواهند بود، تیم او برای این دیدار آماده بوده و بازیکنان حاضر در اردوی تیم نیز از نظر فنی و بدنی در آمادگی به سر می برند و کادرفنی به آنها اعتماد زیادی دارد. 

 

1685609

 

وی اضافه کرد: در دوره گذشته مشغول ساخت یک تیم جدید بودم، هرچند ساخت و ساز به کندی انجام می شد که نتیجه آن تمرکز بر روی بسیاری از چهره های جدید بود. اما در مقاطعی هم به دلیل مصدومیت ها و غیبت های مختلف، مجبور به دعوت از بازیکنان جوان و چهره های جدید شدم. این اتفاق بیش از یک بار برای تیم ملی رخ داده است، اما ما به دنبال این هستیم که طبق سناریوی خاصی برای هر مسابقه، با همه شرایط متفاوت برخورد کنیم.

 

وی بیان کرد: وضعیت بهتری داریم و همه شرایط پیرامون تیم عالی است. در فضای مثبت تمرین می کنیم و آب و هوا نیز بسیار خوب است. کیفیت زمین تمرینی بسیار مناسب است و همه این شرایط قطعا به نفع تیم خواهد بود و برای دیدار با سوریه و ایران کاملاً آماده هستیم. من از عملکرد بازیکنان کاملا راضی هستم به خصوص بازیکنان جدیدی که به تیم ملحق می شوند که انرژی تازه ای به گروه فعلی می دهند و عملکردی متمایز در تمرینات ارائه می دهند و این مهم است.

 

1685608

 

علی خصیف کاپیتان تیم ملی امارات نیز اضافه کرد: کار سختی است اما با حمایت همه، اعضای تیم و هواداران، وضعیت بهتر خواهد بود. تیم ملی در این دوره مهم به حمایت همه نیاز دارد و شکی نیست که حضور هواداران به افزایش روحیه بازیکنان کمک می کند و آنها را به سمت کسب نتیجه مثبت سوق می دهد.

 

وی بیان کرد: همه امید دارند تا از این گروه صعود کنیم و در دیدارهای پیش رو برای رسیدن به این آرزو می جنگیم. در تمرینات گذشته حمایت بازیکنان باتجربه از هم تیمی های جدیدشان را متذکر شدیم و این روحیه خوب باعث افزایش خوش بینی ما در دوره آینده می شود.

دیدگاه‌ها