کد خبر : 1806616 | 05 بهمن 1400 ساعت 13:43 | 26.1K بازدید | 11 دیدگاه

تهدید هواداران فیورنتینا: کارت تمام است ولاهوویچ!

هواداران متعصب فیورنتینا با نصب بنری بیرون از ورزشگاه آرتمیو فرانچی اقدام به تهدید دوشان ولاهوویچ، مهاجم این تیم، کردند.

تهدید هواداران فیورنتینا: کارت تمام است ولاهوویچ!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش ولاهوویچ باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپایی خواهان جذب این بازیکن باشند و مذاکراتی را با باشگاه فیورنتینا انجام دهند.

با این حال به نظر می‌رسد که یوونتوس در کورس جذب این بازیکن از سایر رقبایش پیشی گرفته و روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که این باشگاه با این مهاجم صربستانی به توافق رسیده و در آستانه امضای قراردادی با او است.

بسیاری از منابع ایتالیایی روز گذشته از توافق ولاهوویچ با یووه خبر داده بودند اما گفته می‌شود که مذاکرات نهایی بین مدیران این دو باشگاه همچنان ادامه دارد و به احتمال زیادی به زودی خبر توافق آنها نیز اعلام خواهد شد.

رقابت بین فیورنتینا و یوونتوس از قدیم بسیار معروف بوده و همین موضوع باعث شده که خبر انتقال ولاهوویچ به تورین و توافق او برای پیوستن به یووه چندان به مذاق هواداران فیورنتینا خوش نیاید.

 

1685631

 

گروهی از هواداران متعصب این باشگاه شب گذشته بنری را بیرون از ورزشگاه خانگی این تیم نصب کردند که حاوی پیامی تهدیدآمیز برای این مهاجم 21 ساله بود.

روی این بنر نوشته شده:« گل‌ها برای کسب احترام کافی نیستند. ولاهوویچ لعنتی.»

همچنین روی بنر دیگری که از سوی این هواداران نصب شده بود نوشته شده:« ولاهوویچ لعنتی کولی».

بنر سومی نیز روی دیوارهای ورزشگاه فرانچی دیده می‌شد که پیامی تهدیدآمیزتر از دو بنر قبلی داشت:« محافظان تو جانت را نجات نخواهند داد، کار تو تمام شده کولی!»

گفته می‌شود که ولاهوویچ برای این که بتواند به یوونتوس ملحق شود به پیشنهاد باشگاه‌هایی چون تاتنهام، نیوکاسل و آرسنال پاسخ منفی داده تا از این پس در تورین به میدان برود.

دیدگاه‌ها