کد خبر : 1806641 | 05 بهمن 1400 ساعت 16:05 | 36.5K بازدید | 17 دیدگاه

فیزیوتراپی به جای جراحی

تصمیم نهایی فاتی؛ ضد حال به پزشکان بارسا

آنسو فاتی در نهایت تصمیم گرفت پای مصدوم خود را به دست جراحان نسپارد.

تصمیم نهایی فاتی؛ ضد حال به پزشکان بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پنجشنبه شب گذشته در مرحله یک هشتم کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد تا از گردونه این رقابت‌ها حذف شود.

آنسو فاتی تنها حدود نیم ساعت در زمین دوام آورد و پس از آن به دلیل احساس دردی که داشت درخواست تعویض کرد تا با چشمانی اشک‌بار و ناراحت از میدان خارج شود. این موضوع باعث نگرانی بسیاری از هواداران بارسا شد.

 

 

1684348

 

 

پزشکان پیش از این هشدار داده بودند که او باید بسیار مراقب مصدومیتی که به آن دچار شده بود باشد و توصیه کرده بودند که در ترکیب اصلی قرار نگیرد اما حتی عمل کردن به این توصیه هم فایده نداشت.

جمعه شب مصدومیت او از ناحیه رباط پای چپ تایید شد و در خوشبینانه ترین حالت و با فیزیوتراپی او 8 هفته بعد می تواند به میادین برگردد اما تیم پزشکی بارسلونا معتقد است که جراحی برای فاتی بهترین گزینه است. 

 

 

1684374

 

 

پزشکان معتقد بودند که فاتی باید رباط خود را جراحی کند و در این صورت ریسک مصدومیت مجدد از این ناحیه کاهش پیدا می کرد. جراحی یعنی دوری 4 تا 6 ماه برای فاتی و آنها دیروز نهایت تلاش خود را  کردند تا در ملاقات با این بازیکن و پدرش، او را متقاعد به جراحی کنند ولی ساعتی پیش رسانه های اسپانیا خبر از تصمیم نهایی فاتی مبنی بر عدم جراحی دادند.

فاتی قصد دارد با فیزیوتراپی مصدومیت خود را درمان کند و به این ترتیب اگر همه چیز خوب پیش برود، 6 تا 8 هفته بعد می تواند به میادین برگردد.

 

دیدگاه‌ها