کد خبر : 1806655 | 05 بهمن 1400 ساعت 17:08 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

میشل؛ در دو راهی فلامینگو-الهلال

ستاره برزیلی جانشین شیر ریاض می‌شود

رسانه های برزیلی دلیل تاخیر در تکمیل انتقال میشل، بازیکن برزیلی به باشگاه الهلال عربستان را فاش کردند.

ستاره برزیلی جانشین شیر ریاض می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گفته می‌شد کار انتقال بازیکن مورد نظر و برزیلی الهلال به این تیم تمام شده، رسانه‌های برزیلی دلیل این که تاکنون این انتقال نهایی نشده است را اختلاف مالی مربوط به قرارداد این بازیکن بین باشگاه فلامینگو و تیم عربستانی دانستند. 

 

این اختلاف در حالی به وجود آمده که مسئولان تیم الهلال به دنبال این بودند تا در مدت زمان تعیین شده توسط فیفا جهت ارسال اسامی بازیکنان این تیم برای حضور در بازی های جام باشگاه های جهان، نام بازیکن برزیلی و جدید خود را نیز وارد کنند تا بتوانند از او در این رقابت‌ها بازی بگیرند. 

 

تیم عربستانی در حالی به دنبال این بازیکن است که قصد دارد او را جایگزین گل زن فرانسوی خود یعنی بافتیمبی گومیس کند. مهاجمی که در سه فصل اخیر برای الهلالی ها درخشید اما در حال حاضر به دلیل عدم تمایل باشگاه نسبت به حفظ او و همینطور نیمکت نشینی و دور شدن از ترکیب اصلی آبی‌پوشان از این باشگاه جدا شده و به احتمال فراوان راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد. 

 

میشل در سال 2015 برای مونت کریستو بازی کرد و یک سال بعد از آن به مدت یک سال به عضویت باشگاه گویانیا در آمد. او همچنین از سال 2017  تا پایان سال 2019 برای گویانیا به میدان رفت تا اینکه پس از درخشش در این تیم از ابتدای سال 2020 به عضویت تیم بزرگ فلامینگو درآمد.

 

اولین پیشنهاد الهلال براب جذب میشل، مبلغی در حدود 8.25 میلیون دلار برای یک دوره سه ساله بود، رقمی که تاکنون مورد قبول باشگاه برزیلی نبوده است.

دیدگاه‌ها