کد خبر : 1806694 | 05 بهمن 1400 ساعت 21:48 | 26.3K بازدید | 1 دیدگاه

اریکسن در تمرینات آژاکس آفتابی شد (عکس)

کریستین اریکسن، ستاره 30 ساله و دانمارکی تمرینات خود را در کنار تیم جوانان آژاکس پیگیری می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن در جریان رقابت‌های یورو 2020 و در مسابقه دانمارک مقابل فنلاند در ماه ژوئن دچار ایست قلبی شده و از آن مقطع در زمین فوتبال حضور پیدا نکرده است. یک دستگاه دفیبریلاتور در قلب این بازیکن تعبیه شد و به‌علت قوانین موجود در فوتبال ایتالیا، چاره‌ای جز فسخ قرارداد اریکسن با باشگاه اینتر وجود نداشت. اگرچه اخبار مبنی بر توافق کریستین اریکسن با تیم لیگ برتری برنتفورد بوده، اما این بازیکن در حال حاضر با تیم جوانانِ باشگاه قدیمی خود یعنی آژاکس تمرین می‌کند.

 

کریستین اریکسن به وب‌سایت این باشگاه هلندی گفت: "از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. من افراد حاضر در آژاکس را می‌شناسم و حالا احساس می‌کنم به خانه برگشته‌ام، زیرا من در گذشته مدت زیادی در این باشگاه بودم. اینجا همه‌جور امکاناتی وجود دارد و من می‌توانم در سطح بالایی در کنار گروه تمرین کنم. ‌می‌خواهم هر چه زودتر در بهترین حالت خود قرار بگیرم تا وقتی یک باشگاه جدید پیدا کردم، بتوانم در سریع‌ترین زمان ممکن عملکرد خوبی در تیم جدید ارائه دهم."

 

جان هیتینگا، سرمربی تیم جوانان آژاکس نیز از حضور کریستین اریکسن در تمرینات این تیم استقبال کرده و مدعی شد این بازیکن می‌تواند الگوی خوبی برای جوانان این باشگاه در سال‌های پیش رو باشد.

 

1685707

 

1685704

 

1685705

 

1685706

دیدگاه‌ها