کد خبر : 1806748 | 06 بهمن 1400 ساعت 10:33 | 21.8K بازدید | 23 دیدگاه

فولویو والکارجی:

دیبالا از یوونتوس به اینتر می‌رود، خواهید دید!

فولویو والکارجی، مدیربرنامه ایتالیایی، معتقد است که پائولو دیبالا به زودی یوونتوس را به مقصد اینتر ترک خواهد کرد.

دیبالا از یوونتوس به اینتر می‌رود، خواهید دید!

به گزارش "ورزش سه"، این مدیربرنامه معتقد است که رفتارهای باشگاه یوونتوس تبعات بدی را برای این تیم به همراه خواهد داشت.

قرارداد فعلی دیبالا در تاریخ 30 ژوئن به پایان می‌رسد و این مذاکرات پیرامون تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه یووه به جایی نرسیده و همچنان خبری از امضای قرارداد جدید نیست.

پیوستن دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا به یوونتوس با قراردادی به ارزش 67 میلیون یورو با هشت میلیون یورو بند پاداش باعث شده که شرایط این بازیکن آرژانتینی بیش از پیش پیچیده شود.

والکارجی در این باره به رادیو ناپولی گفت:« پائولو دیبالا از یوونتوس به اینتر می‌رود، خواهید دید. رابطه او با مدیران یوونتوس کاملا خراب شده است. همه چیز برای پیوستن او به اینتر آماده است. این کودتای نقل و انتقالاتی بسیار بزرگی برای نراتزوری خواهد بود. همه چیز انجام شده است!»

 

1682993

 

این اولین بار نیست که نام دیبالا در کنار نام اینتر به گوش می‌رسد اما این بازیکن با حضور در سن سیرو می‌تواند بار دیگر با بپه ماروتا کار کند که او را ابتدا از پالرمو و با قراردادی به ارزش 41 میلیون یورو در سال 2015 به یوونتوس منتقل کرد.

پیش از این گفته می‌شد که بیانکونری آماده است تا با دستمزدی 10 میلیون یورویی قرارداد این بازیکن را تمدید کند اما مدیران این باشگاه با توجه به شرایط بدنی و مصدومیت‌های این بازیکن، نظرشان را تغییر دادند و پیشنهاد جدیدی ارائه کردند که باعث ناراحتی شدید دیبالا شد و به نظر می‌رسد که او قصد دارد به صورت جدی از این تیم جدا شده و چالش جدیدی را تجربه کند.

دیدگاه‌ها