کد خبر : 1806817 | 06 بهمن 1400 ساعت 15:27 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

چند و چون حضور زنان در ورزشگاه آزادی

سرپرست ورزشی مجموعه ورزشگاه آزادی چگونگی ورود تماشاگران در مسابقه حساس ایران-عراق را توضیح داد.

چند و چون حضور زنان در ورزشگاه آزادی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کشمکش‌های فراوان سرانجام ستاد ملی کرونا مجوز حضور 11 هزار تماشاگر را در ورزشگاه آزادی برای دیدار حساس ایران و عراق که می‌تواند منجر به جشن صعود ملی‌پوشان فوتبال ایران به جام جهانی 2022 قطر شود، صادر کرد تا این مسابقه با حضور 8 هزار تماشاگر مرد ایرانی، 2 هزار تماشاگران زن ایرانی و هزار سهمیه برای تماشاگران عراقی به انجام رسد.

 

مزدک امینی سرپرست ورزشی مجموعه ورزشگاه آزادی درباره مسابقه فردا گفت: امیدواریم که با پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران شاهد یک جشن ملی در استادیوم یکصد هزار نفری باشیم.

 

امینی درباره چگونگی حضور تماشاگران در ورزشگاه توضیح داد: تماشاگران عراقی از سکوی شماره 2 تا 5 طبقه دوم ورزشگاه حق حضور  دارند، سهمیه تماشاگران مرد طرفدار تیم ملی ایران نیز از سکوی شماره 19 تا 36 طبقه اول و سکوی 19 تا 23 طبقه دوم است.

او درباره جایگاه زنان هم گفت: ورود خانم‌ها فقط از پارکینگ شرقی مصوب شد، پارکینگ‌‌های 20 و 21 مختص خانم‌هاست؛ زنان ما از سکوی شماره 6 تا شماره 14 به ظرفیت 2 هزار نفر حق حضور در ورزشگاه را دارند.

 

مزدک امینی با ذکر توضیحات درباره شرایط کرونا این‌چنین صحبت‌های خود را تکمیل کرد: تزریق 2 دز واکسن برای حضور در ورزشگاه ضروری است، ما تا این‌لحظه در تلاش هستیم تا پروتکل‌ها را براساس حضور تماشاگران ببینیم و تاکنون ابلاغ شده که بازی با تماشاگر است.

دیدگاه‌ها