کد خبر : 1806826 | 06 بهمن 1400 ساعت 15:30 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

علی عابدی، مربی‌ ایرانی تیم زنان آاس‌رم

علی عابدی مربی‌ ایرانی تیم زنان آاس‌رم تنها مربی تاریخ فوتبال ایران است که در ایتالیا در بالاترین سطح فوتبال و فوتسال مربی گری کرده است و امروز از او به عنوان یکی از مربیان خارجی موفق در ایتالیا نام برده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، عابدی توانسته است دوره های‌ مربیگری در فدراسیون فوتبال ایتالیا را گذرانده و‌ در حال حاضر کمک مربی تیم‌ فوتبال زنان آاس‌رم شود. او علاوه بر ۳ مدرک دانشگاهی‌ از‌ ایران‌ و ایتالیا، دارای مدرک تخصصی بدنسازی فوتبال نیز هست، او در کارنامه خود مربیگری در سری آ فوتسال ایتالیا را هم‌ به ثبت رسانده است. او در مقطعی پیشنهاد کمک از استراماچونی برای کار در استقلال تهران را در جیب داشت اما در نهایت تصمیم گرفت در فوتبال ایتالیا کارش را ادامه دهد.

 

1685853

 

عابدی امروز به عنوان مربی تیم فوتبال آاس‌رم در سری آ ایتالیا کاری بزرگ را انجام داده که شاید کمتر مربی ایرانی توانسته باشد به این سطح برسد. علی عابدی بارها اعلام کرده که قصد دارد در فوتبال ایتالیا کارش را ادامه دهد تا در سری آ ایتالیا و فوتبال مردان روزی بتواند در یک تیم خوب مربیگری کند، اتفاقی که اگر رخ دهد قطعا از او به عنوان یک مربی بزرگ ایرانی یاد می شود.

دیدگاه‌ها