کد خبر : 1806877 | 06 بهمن 1400 ساعت 19:29 | 73.1K بازدید | 5 دیدگاه

خرید بزرگ لیورپول؛ ستاره یووه در راه آنفیلد

ممکن است لیورپول مقصد بعدی پائولو دیبالا، هافبک آرژانتینی و تکنیکی یوونتوس لقب بگیرد.

خرید بزرگ لیورپول؛ ستاره یووه در راه آنفیلد

به گزارش "ورزش سه"، انتقال دوسان ولاهوویچ به مبلغ 75 میلیون یورو به اضافه پاداش از فیورنتینا به تورین، علامت سوال بزرگی را در مورد آینده پائولو دیبالا، ستاره شماره 10 یوونتوس ایجاد کرده است. قرارداد فعلی این بازیکن در تاریخ 30 ژوئن به پایان می‌رسد و پیش از این توافقی شفاهی بین طرفین برای تمدید و حقوق سالانه 10 میلیون یورو در هر فصل نهایی شده بود، اما یووه به‌طور ناگهانی تغییر موضع داده و مذاکرات مجدد را به بعد از پنجره نقل و انتقالات ژانویه موکول کرد.

 

1665670

 

پائولو دیبالا از این تصمیم راضی نبوده و احساس می‌کند یوونتوس مانند گذشته به او ایمان ندارد. بر اساس شایعات، باشگاه در حال آماده سازی قرارداد جدید و پس گرفتن دستمزد توافق شده بوده و قصد دارد رقم بسیار کمتری را پیشنهاد دهد. اما حالا اسپورت ایتالیا مدعی شد لیورپول شرایط برای خرید پائولو دیبالا را زیر نظر گرفته و قصد دارد به‌زودی مذاکرات برای جذب این ستاره آرژانتینی را آغاز کند.

 

مرسی سایدی‌ها در سال‌های اخیر خرید بزرگی نداشته‌اند و حالا مدیران این باشگاه می‌توانند با پرداخت دستمزد مورد نظر پائولو دیبالا، زمینه انتقال او به استادیوم آنفیلد را فراهم کنند.  به نظر خود این بازیکن نیز بی میل به پوشیدن لباس لیورپول نیست و ممکن است به‌زودی توافقات نهایی برای این انتقال انجام شود. البته پپ ماروتا، مدیر ورزشی نراتزوری نیز رابطه خوبی با پائولو دیبالا دارد و اینتر نیز یکی از مشتریان جدی این هافبک خلاق محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها