کد خبر : 1806884 | 06 بهمن 1400 ساعت 19:48 | 413.1K بازدید | 18 دیدگاه

یک فرمول نجات معجزه‌آسا برای صعود؛

ستاره چلسی، زنان ایران را به دور بعد می‌برد؟

یک حالت تنها برای صعود زنان فوتبال ایران به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا وجود دارد، گلباران تایلند به دست استرالیا.

ستاره چلسی، زنان ایران را به دور بعد می‌برد؟

به گزارش "ورزش سه" دقایقی قبل تیم ملی فوتبال زنان ایران در ورزشگاه دی وای پاتیل در مقابل چین‌تایپه نتوانست به حداقل امتیازی که برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی نیاز داشت برسد و با تحمل شکستی سنگین و 5 گله، برای دومین بازی پیاپی بازنده از زمین مسابقه خارج شد تا عملاً فرصت صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا از دست برود.

 

علی‌رغم این شکست 5 گله و رسیدن تفاضل گل زنان فوتبال ایران به -12، هنوز هم شاگردان مریم ایراندوست کورسوی امیدی برای صعود دارند و یک نتیجه باورنکردنی می‌تواند ورق را به سود زنان فوتبال ایران برگرداند و صعودی عجیب را در تاریخ به نام این تیم بنویسد.

 

تیم ملی فوتبال استرالیا که در دو بازی نخست خود توانست اندونزی را با 18 گل و فیلیپین را با 4 گل از پیش بردارد، فردا در آخرین مسابقه باید به مصاف تایلند برود؛ استرالیایی‌ها بعد از ثبت 22 گل در 2 مسابقه ابتدایی که 6 گل آن توسط سم کر ستاره باتجربه و عضو تیم فوتبال زنان چلسی به ثمر رسیده، در صورت گلباران تایلند می‌توانند شانس صعود را به زنان ایران هدیه کنند.

 

1685948

 

در حال حاضر در جدول برترین تیم‌های سوم تایلند بدون امتیاز و با تفاضل -1 بالاتر از ایران است و اگر استرالیا بتواند برتری 12 گله به‌دست بیاورد، در آن حالت زنان فوتبال ایران می‌توانند به‌عنوان یکی از تیم‌های خوب سوم به جمع 8 تیم برتر جام ملت‌های آسیا برسند که حالتی عجیب و باورنکردنی است!

 

مصاف استرالیا و تایلند فردا از ساعت 17:30 دنبال خواهد شد که باید سم کر و یارانش می‌توانند برد پرگل دیگری را به نام خود در این دوره از جام ملت‌ها به ثبت برسانند و زنان ایران را به گردونه بازی‌ها برگردانند یا کورسوی امید زنان فوتبال ایران هم با ثبت نتیجه‌ای غیر از آن‌چه گفته شد، از بین می‌رود و زنان فوتبال ایران به تهران باز می‌گردند.

 

1685949

 


جدول برترین تیم‌های سوم بعد از مصاف ایران و چین‌تایپه
ویتنام در روز پایانی با میانمار مسابقه دارد که در این جدول اثرگذار نیست اما شکست 12 گله تایلند مقابل استرالیا می‌تواند نام زنان ایران را در جمع تیم‌های صعودکننده جای دهد.

 

سم کر مهاجم 29 ساله تیم ملی فوتبال استرالیا و باشگاه چلسی جزو برترین بازیکنان زن جهان در سال 2021 بود و در مراسم دِ بست کاندیدا شده بود و حالا باید دید در مسابقه فردا چه نمایشی را از خود نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها