کد خبر : 1806947 | 07 بهمن 1400 ساعت 10:15 | 22.7K بازدید | 7 دیدگاه

درخشش امباپه؛ این بار در صحنه موسیقی (عکس)

کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، این بار درخشش خود را در صحنه متفاوتی به‌نمایش گذاشته است.

درخشش امباپه؛ این بار در صحنه موسیقی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در سال‌های اخیر یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بوده و با درخشش خود کمک بسیاری به پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فرانسه کرده است.

این بازیکن موفق شده در این فصل 19 گل برای این باشگاه فرانسوی به ثمر برساند و 16 پاس گل نیز در 28 بازی ارسال کند تا یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم به‌حساب بیاید.

با این حال به نظر می‌رسد که او تصمیم گرفته این بار از درخشش خود در عرصه دیگری استفاده کند.

روزنامه فرانسوی لوپاریزین خبر داده که امباپه در ضبط کنسرت خیریه گروه Les Enfoires حاضر شده که قرار است به‌زودی از شبکه تی‌اف‌وان پخش شود.

 

1686026

 

در واقع انتظار می‌رود که امباپه کسی باشد که این مراسم خیریه را شروع می‌کند.

این گروه متشکل از هنرمندان داوطلب در بسیاری از زمینه‌هاست که در کنار هم زیر پرچم «باقی‌مانده‌های قلب» جمع می‌شوند تا به نیازمندان کمک کنند.

امباپه پیش از این نیز در سال 2019 تجربه حضور در کنسرت خیریه این گروه را به‌همراه دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه داشت که با استقبال بسیاری هم مواجه شد.

افراد بسیاری از حضور در کنسرت امسال کناره‌گیری کردند اما امباپه تصمیم گرفت به‌همراه توما پسکه، فضانورد، و همچنین رونو کپیسون در این مراسم حضور داشته باشد.

یکی از منابع نزدیک به این مراسم به لوپاریزین گفت:« کیلیان به ما اطمینان داد که می‌آید و با وجود این‌که برنامه بسیار پرفشار و شلوغی داشت اما روی حرفش ماند.»

 

دیدگاه‌ها