کد خبر : 1806951 | 07 بهمن 1400 ساعت 10:28 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

ادامه بلاتکلیفی در آرسنال؛ اوبامیانگ به دوبی نرفت

به نظر می‌رسد که شرایط دشوار پی‌یر اوبامیانگ در آرسنال هم‌چنان ادامه دارد.

ادامه بلاتکلیفی در آرسنال؛ اوبامیانگ به دوبی نرفت

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ مدتی است که از فهرست تیم آرسنال کنار گذاشته شده و با مشکلات بسیاری در این تیم روبه‌رو شده است.

این بازیکن پس از بازگشت دیرهنگام از سفری که به پاریس داشت مورد غضب میکل آرتتا قرار گرفت و از فهرست بازیکنان این تیم کنار گذاشته شد.

این موضوع تا جایی پیش رفت که بازوبند کاپیتانی نیز از او گرفته شد و شرایط برای ادامه کار بسیار دشوار به نظر می‌رسید.

در نهایت او زودتر از موعد مقرر به اردوی تیم ملی گابن ملحق شد تا برای حضور در جام ملت‌های آفریقا آماده شود اما در آستانه برگزاری این مسابقات نیز به کرونا مبتلا شد.

 

1685578

 

پس از طی کردن روند درمان، کادر پزشکی گابن اعلام کردند که این بازیکن دچار مشکل قلبی ناشی از ابتلا به کرونا شده و باید تحت درمان باشد و فدراسیون فوتبال این کشور نیز او را به لندن برگرداند تا روند درمانش را طی کند.

آرسنال در فرصت تعطیلی این دو هفته، اردویی را در شهر دوبی برگزار کرده تا به تمرین در آب‌ و هوای گرم بپردازد اما اثری از اوبامیانگ در فهرست بازیکنان حاضر در این اردو به چشم نمی‌خورد.

گفته می‌شود  این مهاجم هم‌چنان در حال طی کردن روند درمان است اما مشخص نیست که آیا غیبت او به دلیل ناراحتی آرتتا از این بازیکن است یا واقعا دلیل پزشکی و درمانی دارد.

گفته می‌شود پیشنهاداتی از دو باشگاه عربستانی الهلال و النصر برای جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مطرح شده است.

چند باشگاه اروپایی مانند پاری‌سن‌ژرمن، مارسی و میلان نیز شرایط اوبامیانگ را زیر نظر دارند که تا ژوئن 2023 با آرسنال قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها