کد خبر : 1806959 | 07 بهمن 1400 ساعت 11:12 | 57.1K بازدید | 5 دیدگاه

سوپرایز ویژه رونالدو برای ستاره جدید لالیگا (عکس)

رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل سوپرایز ویژه‌ای برای آنتونی مارسیال، مهاجم جدید سویا در نظر گرفته بود.

به گزارش "ورزش سه"، جذب مهاجمان جدید در فصل تابستان و اضافه شد‌ن بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو باعث شد شانس بازی کردن برای آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی یونایتد به حداقل برسد و این بازیکن در طول فصل جاری اغلب مسابقات تیمش را از روی نیمکت تماشا کرد. در نهایت و در شرایطی که شایعات فراوانی در مورد انتقال آنتونی مارسیال به یوونتوس وجود داشت، این مهاجم 26 ساله با قراردادی قرضی و تا پایان فصل و البته بدون گزینه خرید، راهی لالیگا و باشگاه سویا شد. آنتونی مارسیال همیشه علاقه فراوانی به رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل داشته و بارها این مسئله را عنوان کرده است.

 

رونالدو که در حال حاضر مالک باشگاه وایادولید بوده و در لالیگا تیم‌داری می‌کند، به آنتونی مارسیال برای حضور در لالیگا خوش‌آمد گفته‌ و پیغام او در اسکوربرد استادیوم سانچس پیس‌خوان، هنگام برگزاری مراسم معارفه آنتونی مارسیال پخش شد. این سوپرایز جالب رونالدو و باشگاه سویا، آنتونی مارسیال را احساساتی کرد و برای لحظاتی به نظر می‌رسید اشک در چشمان این بازیکن حلقه زده است.

 

رونالدو گفت: "سلام آنتونی مارسیال، امیدوارم حالت خوب باشد. سویا یک باشگاه بزرگ در اسپانیا و در قاره اروپا محسوب می‌شود. این تیم طرفداران فوق العاده‌ای دارد و تو در یک شهر زیبا و دوست داشتنی بازی خواهی کرد. پس بهترین‌ها را برای تو آرزو می‌کنم و امیدوارم به‌زودی تو را ببینم. آرزوی موفقیت برای تو دارم."

 

1686035

 

1686036

دیدگاه‌ها