کد خبر : 1806989 | 07 بهمن 1400 ساعت 13:34 | 34.8K بازدید | 8 دیدگاه

اختصاصی؛ نتیجه تست سردار آزمون

کارشکنی زنیت علیه تیم ملی رد شد

سردار آزمون به اردوی تیم ملی ملحق نشده و امروز غایب اصلی تیم ملی در بازی با عراق خواهد بود.

کارشکنی زنیت علیه تیم ملی رد شد

به گزارش "ورزش سه"، در خبرها این‌طور آمده که باشگاه زنیت به دلیل عقد قرارداد این بازیکن با باشگاه بایرلوزکون به دنبال کارشکنی علیه مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است و به همین‌خاطر مانع از حضور او در اردوی تیم ملی فوتبال ایران شده است! حتی این رفتار به کارشکنی علیه تیم ملی فوتبال ایران تعبیر شده و این موضوع واکنش فدراسیون فوتبال را به‌همراه داشت. فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر با توجه به گیر افتادن مهدی طارمی در ترکیه سخت در تلاش بود که سردار آزمون را به اردوی تیم ملی ملحق کند اما در نهایت موفق به انجام این کار نشد.

 

همان‌طور که اشاره شده در 24 ساعت اخیر اخبار متفاوتی در این‌باره مخابره شد. حتی این‌طور گفته شد که فدراسیون فوتبال علیه باشگاه زنیت به فیفا شکایت کرده و زنیت هم جواب فدراسیون فوتبال را به این صورت داده است:« دعوت نامه فدراسیون فوتبال ایران برای سردار آزمون از تاریخی که فیفا تعیین کرده دیر ارسال شد. به همین‌خاطر در چنین حالت‌هایی تصمیم گیرنده نهایی باشگاه است.»

8

اما واقعیت این است که نه فدراسیون فوتبال شکایتی را علیه باشگاه زنیت به فیفا ارایه داده و نه باشگاه زنیت پاسخ فدراسیون فوتبال ایران را به این‌صورت داده است. در پی تماس‌های مکرر فدراسیون فوتبال ایران با اردوی تیم زنیت در روسیه مدیر عامل این باشگاه با یکی از دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال ایران صحبت کرد و اعلام کرد که سردار آزمون به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه است و طبق پروتکل‌های بهداشتی نمی‌تواند اردو را ترک کند و به اردوی تیم ملی فوتبال ایران ملحق شود. نکته جالب اینکه تصویر تست پزشکی سردار آزمون هم در رسانه‌های روسی منتشر شده است و این بدین معنی است که باشگاه زنیت به دنبال کارشکنی علیه سردار آزمون و تیم ملی فوتبال ایران نبوده است و اگر این مهاجم برای بازی با عراق و امارات در اردوی تیم ملی حاضر نشده به‌خاطر کرونا است و نه چیز دیگری. همان‌طور که به جز سردار آزمون چند بازیکن تیم  ملی هم به چنین سرنوشتی مبتلا شده‌اند وحتی کرونایی‌های تیم حریف در بازی امروز بیشتر گزارش شده است.

 

 

1686068


این نتیجه تست پزشکی سردار آزمون است که در رسانه‌های روس منتشر شده و نشان می‌دهد این بازیکن به دلیل ابتلا به کرونا در اردوی تیم ملی حاضر نشده نه به‌خاطر کارشکنی باشگاه زنیت.

 

دیدگاه‌ها