کد خبر : 1807016 | 07 بهمن 1400 ساعت 17:06 | 22.6K بازدید | 3 دیدگاه

خیالم راحت است

خشم بارتومئو؛ شکایت بارسلونا کودکانه است

رئیس سابق بارسلونا به بیانیه دیروز باشگاه در مورد شکایت قانونی از وی واکنش منفی نشان داد.

خشم بارتومئو؛ شکایت بارسلونا کودکانه است

به گزارش "ورزش سه"، 7 ماه پیش باشگاه بارسلونا در مورد پول‌های پرداخت شده در دوران مدیریت جوزپ ماریا بارتومئو به شرکت‌هایی که وظایف محوله خود را انجام نداده‌اند و دیگر پرداختی‌های این باشگاه، تحقیقاتی را آغاز کرد.

 

 

1577993

 

 

در بیانیه باشگاه آمده بود که بارسلونا در حال بررسی چندین شکایت داخلی در مورد قراردادهای مربوط به رئیس پیشین باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو و معاونان وی است.

چندین شکایت داخلی در این مورد در باشگاه بارسلونا به ثبت رسیده و بیشتر این موارد درباره پرداختی‌ها به شرکت‌های تامین کننده‌ای است که نتوانسته‌اند به وظایف خود عمل کرده و کار را نیمه تمام گذاشته‌اند.

بارتومئو در اکتبر سال 2020 از سمت خود به‌عنوان رئیس بارسلونا کنار رفت و پس از برگزاری انتخابات خوان لاپورتا جایگزین او شد.

 

 

1578027

 

 

شب گذشته باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که روند قانونی علیه اقدامات جوزپ ماریا بارتومئو آغاز شده است: «‌روز سه‌شنبه( 1 فوریه) نتایج بررسی‌های مالی دوره مدیریت قبلی ریاست باشگاه به اطلاع عموم می‌رسد‌. هم‌چنین باشگاه قبلا روندی را آغاز کرده که شامل ارائه شکایت به دادستانی بارسلونا در مورد حقایق این نتایج تحقیقاتی است.»

 

بارتومئو در واکنش به این بیانیه گفت:« من کاملا آسوده خاطرم و چیزی برای پنهان کردن ندارم. بیانیه باشگاه در خصوص تحقیق و تفحص بسیار کودکانه و بی معنی است. همه چیز فقط برای ایجاد سر و صدا انجام شده است.»

دیدگاه‌ها