کد خبر : 1807163 | 08 بهمن 1400 ساعت 11:20 | 42K بازدید | 11 دیدگاه

جورجینا رودریگز:

رونالدو همان شاهزاده‌ای است که آرزو داشتم

جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، در مستندی که از نتفلیکس پخش می‌شود از حسش به او گفت.

رونالدو همان شاهزاده‌ای است که آرزو داشتم

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو مدتی است که در کنارهمسر آرژانتینی خود و به همراه فرزندانشان زندگی می‌کند و به نظر می‌رسد که زندگی آرامی دارند.

رودریگز روز پنجشنبه تولدش را جشن گرفت و شبکه نتفلیکس نیز قسمت جدیدی از مستند «من جورجینا هستم» که روایت زندگی همسر این ستاره دنیای فوتبال است، پخش کرد.

این دختر آرژانتینی در این مستند درباره فعالیت‌های روزانه‌اش و همچنین رابطه‌ای که با این ستاره پرتغالی منچستریونایتد شکل داده صحبت کرده است.

جورجینا رودریگز می‌گوید:« من جورجینا هستم و پنج سال قبل زندگی من تغییر کرد. من نامزد مردی هستم که بیشترین دنبال کننده را در دنیا دارد. کریستیانو فوق العاده است. او مردی عادی است. من همیشه رویای داشتن یک شاهزاده در کنارم را داشتم و حالا به آن رسیدم. به لطف عشقم، زندگی من به یک رویا تبدیل شده است.»

 

1686471

 

کریستیانو رونالدو نیز در این قسمت از احساسش به جورجینا صحبت کرده و گفت:« او زنی است که من بسیار دوستش دارم!»

این مدل 28 ساله درباره زندگی‌ای که از آرژانتین تا منچستر پشت سر گذاشته نیز صحبت کرده و اظهار داشت:« من در جاکا بزرگ شدم، رقصیدم، از عشق خانواده‌ام لذت بردم و همه این اتفاقات روی من تاثیر گذاشت. این که فراموش نکنم از کجا آمدم برایم بسیار مهم است. من می‌دانم که هیچ چیز نداشتن چه احساسی دارد و در عین حال می‌دانم که همه چیز داشتن نیز چه احساسی دارد.»

جورجینا رودریگز در طول این مستند بارها تاکید کرده که مردم فقط نام او را می‌دانند اما در حقیقت با استعدادهای او که شامل صنعت مد و موسیقی است هیچگونه آشنایی ندارند.

دیدگاه‌ها