کد خبر : 1807248 | 08 بهمن 1400 ساعت 15:55 | 9.5K بازدید | 4 دیدگاه

ملوان 3 – شاهین شهرداری بوشهر 0

لیگ یک/ تداوم صدرنشینی با دبل بارانی

ملوان با پیروزی مقابل حریف قعرنشین خود، به صدرنشینی خود در لیگ یک تداوم بخشید.

لیگ یک/ تداوم صدرنشینی با دبل بارانی

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندر انزلی به عنوان تنها تیم بدون شکست این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران هفته گذشته 3-2 ماشین سازی را شکست داد تا صاحب سومین برد متوالی خود شود. این تیم در هفته شانزدهم یک حریف قعرجدولی دیگر را در پیش داشت؛ شاهین شهرداری بوشهر که با 5 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی بود.

 

شاگردان مازیار زارع برای حفظ صدرنشینی نیاز به پیروزی در این بازی خانگی داشتند چرا که مس را در فاصله یک امتیازی خود می دیدند. این دیدار از ساعت 14 در ورزشگاه تختی انزلی شروع شد؛ دیداری بین ملوان، تیم بدون شکست این فصل و شاهین، تیم بدون برد این فصل.

 

دو تیم با ترکیب زیر در این بازی حضور پیدا کردند:

 

ملوان:
رضا حیدری، سعیدکریمی، پوریا غلامی، عبدالعظیم گوک، سبحانی پسندیده، محمد رستمی، صادق بارانی، سجاد بازگیر، حسین کامیاب، آرمین انبساطی، حمید کاظمی

 

شاهین:
امین احسان‌بخش، محمدجواد مرادی، صالح غلامی، حسن پولادی، اسحاق جوزی پوران، محمد ره‌آورد، میلاد سوری، محسن زارعی، یزدان کاکاوندی، محمد مشایخ، امیرحسین نوایی

 

مطابق پیش بینی ملوان کار سختی برای پیروزی در این دیدار خانگی نداشت و خیلی زود موفق شد برتری خود را به حریف دیکته کند. صادق بارانی، یار باتجربه میزبان در دقیقه 15 پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و با یک شلیک دیدنی دروازه را باز کرد. تنها سه دقیقه بعد روی پاس در عرض زمینی پسندیده، صادق بارانی در دهانه دروازه توپ را با شوتی زیبا به تور دروازه حریف چسباند و نتیجه دو بر صفر شد. نیمه اول با برتری دو بر صفر ملوان به پایان رسید و این تیم در دقایق پایانی نیمه دوم روی یک ضد حمله توسط امیرحسین یحیی زاده در دقیقه 86 به گل سوم هم رسید تا یک برد شیرین را در هفته شانزدهم به نام خود ثبت کند.

 

شاگردان زارع با این برد خانگی، 36 امتیازی شدند تا همچنان بدون شکست در صدر جدول رده بندی لیگ یک حضور داشته باشند. شاهین هم یک شکست دیگر را متحمل شد تا با 5 امتیاز همچنان در جدول از آخر، دوم باشد.

دیدگاه‌ها