کد خبر : 1807262 | 08 بهمن 1400 ساعت 15:55 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین‌سازی ۲- آرمان‌گهر ۲؛

لیگ یک/ فرصت‌سوزی عجیب سیرجانی‌ها

آرمان‌گهر بازی نه چندان دشوار مقابل قعرنشین لیگ یک را نتوانست با برد پشت سر بگذارد.

لیگ یک/ فرصت‌سوزی عجیب سیرجانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ماشین‌سازی که در این فصل هیچ بردی کسب نکرده و تنها چهار مساوی در کارنامه‌اش داشته، از ساعت ۱۴ امروز در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف تیم بالانشین آرمان‌گهر سیرجان رفت.

 

آرمان‌گهر سیرجان که طی دو هفته گذشته شمس‌آذر قزوین و سایپا را شکست داده و شرایط خوبی در بالای جدول داشت، امروز در بهترین فرصت قرار گرفته بود تا فاصله خود با مدعیان را حفظ کند و همچنان در کورس بماند، اما آنها مقابل حریف نه چندان سرسخت خود نتوانستند به برد برسند و با یک امتیاز زمین را ترک کردند.

 

علی وزیری‌پناه گل اول بازی را برای آرمان‌گهر به ثمر رساند و این تیم را در دقیقه ۳۵ پیش انداخت، اما برتری سیرجانی‌ها تا پایان مسابقه ادامه پیدا نکرد و این تیم در تبریز دو امتیاز حساس را در راه رسیدن به لیگ برتر از دست داد.

 

آرمان‌گهر که در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانست ۳۰ امتیازی شود و به دو امتیازی خیبر خرم‌آباد و مس کرمان برسد، با تساوی ۲ بر ۲ مقابل ماشین‌سازی تبریز متوقف شد تا به نوعی بدترین امتیاز فصل خود را بگیرد.

 

ماشین‌سازی تبریز که هر دو گل‌اش را امیر شهیم به ثمر رساند، با تساوی ۲ بر ۲ در این دیدار ۵ امتیازی شد و همچنان در قعر جدول لیگ دسته اول ماند و آرمان‌گهر سیرجان نیز که کمال‌الدین نیک‌خوی زننده دومین گل‌اش بود، با ۲۸ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ یک قرار گرفت.

دیدگاه‌ها