کد خبر : 1807266 | 08 بهمن 1400 ساعت 17:44 | 29.1K بازدید | 12 دیدگاه

یوونتوس هم به ستاره آرسنال پیشنهاد داد

موراتا نشد، بارسلونا به سراغ اوبامیانگ رفت

در انگلیس و اسپانیا خبر از شروع مذاکرات بارسا با آرسنال برای انتقال قرضی پیر امریک اوبامیانگ دادند.

موراتا نشد، بارسلونا به سراغ اوبامیانگ رفت

به گزارش "ورزش سه"،پیر امریک اوبامیانگ مدتی است که از فهرست تیم آرسنال کنار گذاشته شده و با مشکلات بسیاری در این تیم روبه‌رو شده است.

این بازیکن پس از بازگشت دیرهنگام از سفری که به پاریس داشت مورد غضب میکل آرتتا قرار گرفت و از فهرست بازیکنان این تیم کنار گذاشته شد.

این موضوع تا جایی پیش رفت که بازوبند کاپیتانی نیز از او گرفته شد و شرایط برای ادامه کار بسیار دشوار به نظر می‌رسید.

 

 

1685578

 

 

در نهایت او زودتر از موعد مقرر به اردوی تیم ملی گابن ملحق شد تا برای حضور در جام ملت‌های آفریقا آماده شود اما در آستانه برگزاری این مسابقات نیز به کرونا مبتلا شد. 

پس از طی کردن روند درمان، کادر پزشکی گابن اعلام کردند که این بازیکن دچار مشکل قلبی ناشی از ابتلا به کرونا شده و باید تحت درمان باشد و فدراسیون فوتبال این کشور نیز او را به لندن برگرداند تا روند درمانش را طی کند.

آرسنال در فرصت تعطیلی این دو هفته، اردویی را در شهر دوبی برگزار کرده تا به تمرین در آب‌ و هوای گرم بپردازد اما اثری از اوبامیانگ در فهرست بازیکنان حاضر در این اردو به چشم نمی‌خورد.

 

 

1673979

 

 

ساعتی پیش اسکای اسپورتس و اتلتیک گزارش دادند که آرسنال از دو باشگاه مطرح اروپا یعنی یوونتوس و بارسلونا برای پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم مازاد خود پیشنهاد دریافت کرده است. یوونتوس و بارسلونا در نظر دارند در انتقالی قرضی تا پایان فصل، این مهاجم 32 ساله گابنی را جذب کنند.

موندودپورتیوو هم نوشت که در پی دشواری های جذب آلوارو موراتا، سران بارسا به شکل جدی برای جدب اوبامیانگ اقدام کرده اند و باید دید مذاکرات به کجا خواهد رسید. در این بین جدایی عثمان دمبله یا تمدید با کسر دستمزد او بسیار تعیین کننده است.

 

دیدگاه‌ها