کد خبر : 1807335 | 08 بهمن 1400 ساعت 22:32 | 66.3K بازدید | 10 دیدگاه

تمجید مالک هال سیتی از اللهیار:

صیادمنش، محمد صلاح بعدی درهال سیتی!

اللهیار صیادمنش، ستاره ایرانی، در آستانه پیوستن به هال سیتی قرار دارد و به نظر می‌رسد که استقبال بسیاری از این انتقال صورت بگیرد.

صیادمنش، محمد صلاح بعدی درهال سیتی! 

به گزارش "ورزش سه"، آجون ایلیجالی قصد دارد پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در روز دوشنبه چهار بازیکن جدید را به هال سیتی بیاورد. 


مراسم معارفه شوتا آرولادزه، سرمربی جدید هال سیتی، امروز برگزار شد و انتظار می‌رود که اللهیار صیادمنش نیز به زودی به این تیم منتقل شود، بازیکنی که ایلیجالی او را محمد صلاح بعدی  لقب داده است. 


صیادمنش اخیرا تست‌های پزشکی خود را برای جدایی از فنرباغچه انجام داده و انتظار می‌رود که طی دو روز آینده قراردادش را با هال سیتی به امضا برساند. 


این بازیکن 20 ساله فصل گذشته را به صورت قرضی در اوکراین سپری کرد و موفق شد 15 گل به ثمر برساند و گفته می‌شود با قراردادی به ارزش حدودی دو میلیون پوند پیراهن هال سیتی را به تن خواهد کرد. 


ایلیجالی درباره امضای قرارداد بازیکنان جدید گفت:« پنجره نقل و انتقالات در حال بسته شدن است، تیم من 20 ساعت در روز مشغول کار و تماس است تا بهترین بازیکنانی که می‌توانیم را جذب کنیم. فراموش نکنید که کار در پنجره نیم فصل آسان نیست. موانع بسیاری وجود دارد. اگر شما بازیکنی را به خدمت بگیرید که دو ماه بازی نکرده، چطور باید او را خیلی زود با شرایط سازگار کنید؟ زمان کافی برای آماده‌سازی وجود ندارد. این چالش بزرگی برای ماست که باید بر آن غلبه کنیم.»


ایلیجالی با اشاره به استعداد درخشان صیادمنش اضافه کرد:« ما به زودی بازیکنانی را جذب خواهیم کرد. یکی از آنها (صیادمنش) همین حالا در حال دریافت چک‌های قرارداد است و من فکر می‌کنم این بازیکن بسیار استثنایی باشد. من واقعا به او باور دارم و معتقد هستم که او می‌تواند محمد صلاح بعدی باشد.»

دیدگاه‌ها