کد خبر : 1807528 | 09 بهمن 1400 ساعت 22:47 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

شواین اشتایگر:

می‌دانستم یونایتد ستاره‌های بزرگی خواهد داشت

باستین شواین اشتایگر، هافبک سابق منچستریونایتد از پیشرفت اسکات مک تومینای در این تیم تعجب نکرده است.

می‌دانستم یونایتد ستاره‌های بزرگی خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، باستین شواین اشتایگر، هافبک آلمانی و باکیفیت بایرن مونیخ از این تیم جدا شده و در تابستان 2015 راهی منچستریونایتد شد. اما روزهای حضور در اولدترافورد برای شواینی خوب پیش نرفت و او تا پیش از جدایی در ماه مارچ سال 2017، تنها 35 بازی با لباس این تیم انجام داد. حالا او در مصاحبه‌ای مدعی شد از همان مقطع خبر داشته یونایتد ستاره‌هایی جوان و آینده داری در اختیار دارد.

 

باستین شواین اشتایگر گفت: "باید نکته‌ای را برای شما بازگو کنم. زمانی که با در رختکن منچستریونایتد و زیر نظر ژوزه مورینیو بازی کرده و راهی تمرینات تیم دوم و تیم زیر 16 سال یونایتد شدم، شاهد حضور بازیکنان خوب و آینده دار زیادی در بین آنها بودم.

 

1684835

 

یکی از آنها اسکات مک تومینای بود و من در آن مقطع با خودم فکر می‌کردم این بازیکن مطمئنا در لباس یونایتد موفق خواهد شد، زیرا او از توانایی لازم برای درخشش در این تیم برخوردار بود. به نظر من یونایتد در حال حاضر بازیکنان باکیفیت و جوان خوبی در اختیار دارد. اما کادر فنی این باشگاه فقط باید از آنها استفاده کرده و به ستاره‌های جوان فرصت حضور در ترکیب بدهد تا آنها پیشرفت کنند.

 

هم‌چنین من عملکرد بازیکنانی مانند مارکوس راشفورد و جسی لینگارد را در زمانی که لوئیس فن خال سرمربی یونایتد بود به یاد دارم. با در نظر گرفتن همان مقطع می‌توانید متوجه شوید که آنها بازیکنان توانایی هستند و حالا نیز که هر دو نفر برای تیم ملی انگلیس بازی می‌کنند. به نظر من یونایتد خوش شانس است که می تواند از این بازیکنان جوان در ترکیب اصلی خود استفاده کند."

دیدگاه‌ها