کد خبر : 1807578 | 10 بهمن 1400 ساعت 10:52 | 22.1K بازدید | 1 دیدگاه

نمره قبولی برای ناظمی و فتحی؛

نمایش درخشان داوران ایرانی در فینال کویت (عکس)

کوبل داوری ایرانی مسابقه فینال لیگ فوتسال زنان کویت توانست با عملکردی مناسب، نمره قابل‌قبولی را دریافت کند و شب بدون‌اشتباهی را گذراند.

نمایش درخشان داوران ایرانی در فینال کویت (عکس)

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته پرونده چهارمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان کویت بسته شد و مسابقه فینال در شرایطی برگزار شد که حضور دو داور ایرانی نقطه ویژه این مسابقه بود؛ گلاره ناظمی و زری فتحی. داوران بین‌المللی فوتسال زنان ایران که تجربه بالایی در عرصه‌های مختلف دارند و شب گذشته تجربه جدیدی را کسب کردند.

 

ناظمی به‌عنوان داور اول و فتحی به‌عنوان داور دوم مسابقه دیشب الکویت و الفتات را قضاوت کردند، مسابقه‌ای که منتج به قهرمانی الفتات برای نخستین‌بار در لیگ فوتسال زنان کویت شد.

 

 

نکته جالب‌توجه عملکرد بی‌نقص داوران ایرانی در مسابقه شب گذشته بود که مورد تمجید مدیران کویتی قرار گرفت و آن‌ها توانستند جدیدترین چالش قضاوت بین‌المللی خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

 

 

مسابقه دیشب به‌طور ویژه از تلویزیون کویت پخش زنده هم داشت، آن‌هم در شرایطی که سالن محل برگزاری مسابقه مملو از تماشاگر بود.

 

 

با توجه به نمره قبولی از مسابقه شب گذشته برای داوران ایرانی به نظر می‌رسد از این پس قضاوت‌های درون قاره‌ای آن‌ها هم افزایش پیدا کند، همان‌طور که برای قضاوت در فینال لیگ فوتسال زنان کویت درخواستی از فدراسیون این کشور برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده بود و با موافقت مسئولان، ناظمی و فتحی در این مسابقه حساس قضاوت داشتند.

عکاس: عبدالرحمان العالی

دیدگاه‌ها