کد خبر : 1807634 | 10 بهمن 1400 ساعت 14:18 | 53.8K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای سان و میرر؛

کاوانی به لطف منچسترسیتی تیم پیدا کرد

در انگلیس خبر از توافق ادی کاوانی با ریورپلاته آرژانتین داده‌اند.

کاوانی به لطف منچسترسیتی تیم پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، ادینیسون کاوانی ستاره اروگوئه‌ای منچستریونایتد این روزها در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد. بازی‌های مقدماتی جام جهانی برای اروگوئه به حساس‌ترین شکل سپری می‌شود و آنها برای صعود باید بازی‌های بعدی را ببرند.

 

 

1687135

 

 

کاوانی که در 18 ماه گذشته برای منچستریونایتد بازی می‌کند و در پایان فصل نیز قراردادش به اتمام خواهد رسید، ممکن است به لطف منچسترسیتی، رقیب همسایه، تیم بعدی خود را از حالا انتخاب کرده باشد.

طبق ادعای سان و میرر، پس از انتقال جولیان آلوارز، ستاره نوظهور ریورپلاته به منچسترسیتی، باشگاه معروف آرژانتینی قصد جذب کاوانی را به‌عنوان جانشین آلوارز دارد.  سیتی آلوارز را تا پایان فصل به ریور قرض داده و او از تابستان به جمع سیتیزن‌ها ملحق خواهد شد.

 

 

1676405

 

 

طبق این گزارش، توافقات اولیه بین ریور و کاوانی نیز حاصل شده و ستاره اروگوئه‌ای حاضر به کاهش دستمزد خود شده است. او در حال حاضر هفته ای 300 هزار یورو دستمزد می‌گیرد. 

کاوانی که در 54 بازی برای شیاطین سرخ 19 گل زده و 11 پاس گل داده، احتمالا از فصل بعد برای ریور بازی خواهد کرد. جالب اینکه او سال گذشته سخت مورد توجه بوکاجونیورز، دشمن ریورپلاته قرار داشت.

 

 

 

دیدگاه‌ها