کد خبر : 1807668 | 10 بهمن 1400 ساعت 18:59 | 20.5K بازدید | 1 دیدگاه

هافبک آلمانی بایرن مونیخ و کابوسی که تمامی ندارد

لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، در دوران ریکاوری خود دوباره دچار آسیب دیدگی شده است.

هافبک آلمانی بایرن مونیخ و کابوسی که تمامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه از آخرین باری که لئون گورتزکا در ترکیب بایرن مونیخ به میدان رفت، می گذرد. آخرین بار این بازیکن در جریان دیدار برابر دورتموند برای تیم یولیان ناگلزمان به میدان رفت و از آن زمان تا به حال با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و نتوانسته بازی دیگری برای بایرن انجام دهد.

 

گورتزکا طی هفته های اخیر ریکاوری خود را پشت سر گذاشت و در حالی که همه چیز برای او خوب پیش می‌رفت و رسانه‌های آلمانی نیز گزارش دادند که این بازیکن در آستانه بازگشت به میادین است، حالا یک بدشانسی جدید به سراغ هافبک آلمانی آمده و او در دوران نقاهت خود دوباره دچار مصدومیت شده است.

 

 

1687191

 

 

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی کیکر این بازیکن دوباره در هنگام دویدن از ناحیه زانو احساس درد می‌کند. ریکاوری گورتزکا که برای سه هفته برنامه ریزی شده بود حالا دوباره تغییر خواهد کرد. همچنین کیکر مدعی شده که هیچ زمان دقیقی برای بازگشت این بازیکن مشخص نیست.

 

کیکر در بخش دیگری از این گزارش خود تاکید کرده که عمل جراحی نیز به عنوان یکی از گزینه ها برای هافبک آلمانی در نظر گرفته شد اما بعد از انجام معاینات دقیق تصمیم گرفته شد که گورتزکا این کار را انجام ندهد. در واقع او در هفته‌های آتی به درمان محافظه کارانه خود ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها