کد خبر : 1807761 | 11 بهمن 1400 ساعت 09:51 | 12.4K بازدید | 3 دیدگاه

بن بست در مذاکرات آژاکس و بارسا برای انتقال تالیافیکو

مذاکرات دو باشگاه بارسلونا و آژاکس برای انتقال نیکلاس تالیافیکو، مدافع آرژانتینی، بی‌نتیجه بوده است.

بن بست در مذاکرات آژاکس و بارسا برای انتقال تالیافیکو

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز خواهان تقویت تیمش در پست‌های مشخص در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است؛ یکی از بازیکنان مدنظر او دفاع کناری بوده که مدیران بارسا در تلاش بودند تا گزینه خوبی را برای این پست در نظر بگیرند.

بازیکن مدنظر آنها برای حضوردر نوکمپ در ماه ژانویه نیکلاس تالیافیکو بوده و مذاکرات برای جذب این مدافع نیز آغاز شده بود.

اما حالا مارکا خبر داده که این مذاکرات بین دو باشگاه آژاکس و بارسلونا بی‌نتیجه بوده و دو طرف نتوانستند به توافق مشترکی برای نهایی کردن این انتقال دست پیدا کنند.

این روزنامه اسپانیایی هم‌چنین مدعی شده که با توجه به فرصت کمی که تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد، بارسلونا اگر قصد دارد به دنبال مدافع جدیدی باشد باید بازیکن دیگری را مدنظر قرار دهد.

 

1496481

 

تالیافیکو که دیگر جز گزینه‌های مدنظر اریک تن هاخ، سرمربی آژاکس، نیست ترجیح می‌داد در ماه ژانویه از این تیم جدا شده و به بارسلونا ملحق شود.

این بازیکن آرژانتینی در چند سال اخیر جز بازیکنان ترکیب ثابت آژاکس بوده اما این فصل تنها در 15 بازی برای این تیم به میدان رفته است.

او تا سال 2023 با این باشگاه هلندی قرارداد دارد، بنابراین آژاکس اصراری بر فروش یکی از بازیکنان خوبش در ماه جاری نداشت.

انتظار می‌رود که بارسا خیلی زود تلاش‌هایش برای جذب یک مدافع کناری دیگر را آغاز کند، چرا که ژاوی تاکید زیادی روی جذب مدافع برای بهبود عملکرد خط دفاعی تیمش داشته است.

دیدگاه‌ها