کد خبر : 1807962 | 12 بهمن 1400 ساعت 02:00 | 71.4K بازدید | 19 دیدگاه

قرارداد نهایی منوط به مجوز کار در انگلیس؛

رسمی- صیادمنش در یک قدمی لیگ جزیره!

بالاخره باشگاه هال سیتی خرید اللهیار صیادمنش را به شکل رسمی اعلام کرد تا این مهاجم جوان به صورت قرضی راهی این تیم شود.

رسمی- صیادمنش در یک قدمی لیگ جزیره!

به گزارش "ورزش سه"، هر چند که انتقال اللهیار صیادمنش به هال سیتی قطعی شده بود اما بالاخره این مسئله از سوی باشگاه انگلیسی به‌صورت رسمی اعلام شد. باشگاهی که در رده هجدهم چمپیونشیپ یا لیگ دسته اول انگلیس قرار دارد، پس از تغییرات در مالکیت این تیم و حضور آجون ایلیجالی مجری معروف ترک در رأس مدیریت این تیم، به دنبال نقل و انتقالات قدرتمند در بازار زمستانی بوده است.

 

پس از آنکه عصر امروز باشگاه فنرباغچه با صدور اطلاعیه از پیوستن اللهیار به هال سیتی خبر داده بود، این باشگاه انگلیسی نیز به‌صورت رسمی با انتشار تصاویر و ویدیویی از صیادمنش، انتقال این بازیکن را به‌صورت قطعی اعلام کرد.

 

در اطلاعیه این باشگاه انگلیسی آمده است: هال سیتی با خوشحالی اعلام می‌کند که اللهیار صیاد منش را به‌صورت قرضی از فنرباغچه تا پایان فصل به شرط دریافت مجوز کار به‌خدمت گرفته است. صیادمنش که در شهر آمل ایران متولد شده است، اولین قرارداد حرفه‌ای خود را در ژوئن 2018 با باشگاه استقلال امضا کرد.

 

این مهاجم هیجان‌انگیز پس از 18 بازی در ورزشگاه آزادی، توجه فنرباغچه را به خود جلب کرد و در می 2019 با غول ترکیه قرارداد امضا کرد. یک ماه پس از امضای قرارداد، صیادمنش اولین بازی خود را برای تیم ملی ایران انجام داد و پس از گلزنی در دیدار دوستانه مقابل سوریه که با پیروزی 5 بر صفر ایران همراه بود، جوانترین گلزن تاریخ کشورش شد.

 

1687576

 

این سومین قرارداد قرضی بازیکن 20 ساله از فنرباغچه خواهد بود که پیش از این در استانبول اسپور و زوریا لوهانسک حضور داشته است. عملکرد او در اوکراین باعث شد که او در بین 11 بازیکن برتر لیگ برتر اوکراین در فصل 2020/21 قرار گیرد و او اکنون به دنبال موفقیت مشابهی در ورزشگاه کی‌کوم خواهد بود.

 

صیاد‌ منش پس از این انتقال گفت: "اول از همه، من واقعا خوشحالم که اینجا در یک باشگاه بزرگ با هواداران شگفت‌انگیز هستم. سعی می‌کنم تمام تلاشم را به‌کار بگیرم و به تیم کمک کنم زیرا این مهم‌ترین چیز است. تا آخر برای تیم می‌جنگم.

 

او ادامه داد: وقتی بچه بودم، همیشه لیگ‌های انگلیس را دنبال می‌کردم. من واقعا برای بازی در اینجا هیجان‌زده هستم. من می‌خواهم به تیم کمک کنم. ما در سه بازی اخیر پیروز شده‌ایم و پتانسیل خوبی داریم و تیم جوانی داریم.

 

اللهیار در پایان گفت: من در آخرین بازی هال‌سیتی، در ورزشگاه بودم و جو عالی بود. من واقعا نمی‌توانم برای بازی در استادیوم‌مان و در مقابل هواداران منتظر بمانم و امیدوارم به‌زودی شما را ببینم.

 

لازم به ذکر است که قوانین دریافت مجوز کار در چمپیونشیپ یا لیگ دسته اول انگلیس شامل یک‌سری پارامترهاست که بازیکنان باید در مجموع 15 امتیاز از 6 جدول مختلف را با استفاده از یک دوره مرجع 12 ماهه قبل از تاریخ درخواست جمع آوری کنند. بازیکنانی که به‌طور منظم برای تیم ملی خود بازی می‌کنند تقریباً شرایط ورود را تضمین می‌کنند و تأییدیه هیئت حاکمه به آنها تعلق می‌گیرد. بنابراین، آنها می‌توانند بدون وارد شدن به معیارهای دقیق‌تر برای باشگاه بازی کنند.

 

در جدول‌های بعدی، امتیازهایی برای حضور در مسابقات باشگاهی قاره‌های مختلف مانند لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، کوپا لیبرتادورس، کوپا سودامریکانا و... در نظر گرفته شده است. جدول بعدی مربوط به دقایق بازی بازیکنان در سطح باشگاهی داخلی، باشگاهی قاره‌ای و بین المللی جوانان است. به‌طور مثال در سطح یک این گروه، لیگ برتر انگلیس، بوندس‌لیگا، لالیگا، سری‌آ و لیگ فرانسه قرار دارد و در سطوح بعدی لیگ‌های سایر کشورها.

 

بدین‌ترتیب اللهیار صیادمنش به دلیل 3 بازی ملی در یک سال گذشته، حضور در لیگ اوکراین و هم‌چنین حضور مستمر در لیگ اروپا، مشکلی برای دریافت مجوز کار ندارد و این بازیکن می‌تواند هال سیتی را در چمپیونشیپ همراهی کند.

دیدگاه‌ها