کد خبر : 1807974 | 12 بهمن 1400 ساعت 09:43 | 33.2K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی؛ هافبک ناراضی تاتنهام به اورتون پیوست

دله الی، هافبک تاتنهام، که از مدت‌ها قبل جایی در ترکیب این تیم نداشت بالاخره به اورتون ملحق شد.

رسمی؛ هافبک ناراضی تاتنهام به اورتون پیوست

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌ها بود که دله الی در باشگاه تاتنهام به مشکل خورده بود و نمی‌توانست توجه هیچ‌یک از مربیانش را به خود جلب کند.

همین موضوع باعث شد که شایعه جدایی این بازیکن در چند پنجره نقل و انتقالات قبلی نیز به گوش برسد اما او بالاخره موفق شد شب گذشته از این تیم جدا شود.

الی حالا با قرارداد دو سال و نیمه و به ارزش 40 میلیون پوند پیراهن اورتون را به تن خواهد کرد تا تحت هدایت فرانک لمپارد کار کند. در این قراداد بندهای پاداشی نیز در نظر گرفته شده است.

گفته می‌شود فرانک لمپارد که روز گذشته به‌صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید اورتون معرفی شده بود نقشی کلیدی در متقاعد کردن این هافبک انگلیسی برای حضور در گودیسون پارک داشته است.

 

1687603

 

دونی فن‌دبیک نیز دیگر بازیکنی بود که روز گذشته و پس از انتخاب رسمی لمپارد به‌عنوان سرمربی به از منچستریونایتد جدا شده و به‌عنوان بازیکن جدید اورتون معرفی شد.

انتظار می‌رود که دله الی اولین بازی خود با پیراهن اورتون را سه‌شنبه هفته آینده در دیدار برابر نیوکاسل در لیگ برتر  انجام دهد.

این بازیکن پس از نهایی شدن انتقالش به باشگاه جدید گفت:« من دوست دارم زودتر کار را شروع کنم و بی‌صبرانه در انتظار اولین بازی در پیراهن اورتون هستم. دوست دارم هرچه زودتر به این تیم کمک کنم و این فرصت را داشته باشم تا با فرانک لمپارد کار کنم.»

الی پس از هفت سال حضور در تاتنهام از این تیم جدا شد. او در طول این مدت 269 بازی برای این تیم انجام داد، 67 گل به ثمر رساند که از این تعداد 51 گل در لیگ برتر به ثمر رسید.

دیدگاه‌ها