کد خبر : 1807983 | 12 بهمن 1400 ساعت 10:26 | 27.9K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره رئال در دو راهی تیته-آنچلوتی

تیته، سرمربی برزیل، منکر هر نوع توافقی با کارلو آنچلوتی برای بازی ندادن به وینیسیوس جونیور شده است.

ستاره رئال در دو راهی تیته-آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس در ماه‌های اخیر به یکی از بازیکنان کلیدی رئال مادرید تبدیل شده و اهمیت او در ترکیب برزیل نیز بیش از پیش رو به رشد است.

این بازیکن این هفته در اردوی تیم ملی کشورش حضور پیدا کرده و حالا این احتمال وجود دارد که دو روز متوالی در ترکیب برزیل و رئال مادرید به میدان برود.

برزیل ساعت 21:30 سه‌شنبه شب به‌وقت محلی به میدان خواهد رفت ‌که ساعت 1:30 نیمه شب چهارشنبه در اسپانیا است و این در حالی است که رئال مادرید باید روز پنج‌شنبه در جام حذفی به میدان برود.

مارکا پیش از این خبر داده بود که کارلو آنچلوتی تماسی با تیته داشته و از او خواسته حالا که صعود برزیل به جام جهانی 2022 قطر قطعی شده، از کاسمیرو و وینیسیوس در ترکیب تیمش برابر پاراگوئه استفاده نکند.

 

1670971

 

هردوی این بازیکنان در دیدار مقابل اکوادور در ترکیب ثابت تیم‌شان قرار داشتند و گفته می‌شود که سرمربی برزیل با درخواست کارلتو موافقت کرده و شرایط رئال مادرید را درک کرده است.

رئال مادرید باید پنج‌شنبه شب در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل ری در سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو برود و این نگرانی وجود دارد که شرایط برای حضور بازیکنان اهل آمریکای جنوبی چندان فراهم نباشد.

برزیلی‌ها حدود ساعت 17 غروب چهارشنبه به مادرید می‌رسند و یک روز بعد باید در سن مامس بازی کنند که به معنای طی کردن 21300 کیلومتر است.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد که تیته نیز نظرش را در این‌باره عوض کرده باشد. این مربی درباره توافقی که با آنچلوتی داشته گفت: «هیچ توافقی صورت نگرفته است. تنها یک حس درک متقابل بود. من این توانایی را دارم که به تقویم نگاه کرده و بدانم که چه زمانی چه کسی باید به میدان برود. من می‌دانم که پی‌اس‌جی روز پنجم، اتلتیکو ششم و رئال چهارم بازی دارد. من باید درک کنم اما هیچ توافقی در کار نیست.»

دیدگاه‌ها