کد خبر : 1808034 | 12 بهمن 1400 ساعت 13:49 | 10.2K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی؛ ژوآئو کانسلو با سیتی تمدید کرد

ژوآئو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی قرارداد خود با این باشگاه را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوآئو کانسلو که در سال 2019 و از یوونتوس به منچسترسیتی نقل مکان کرد، در این مدت پیشرفت قابل توجی داشته و به یکی از بازیکنان کلیدی پپ گواردیولا تبدیل شده است. حالا و بر اساس اعلام باشگاه منچسترسیتی، این بازیکن پس از تمدید قرارداد خود تا سال 2027 در ورزشگاه اتحاد ماندگار خواهد شد. ژوآئو کانسلوی 27 ساله در سال‌های اخیر 106 بازی برای این باشگاه انجام داده است و نقشی کلیدی در قهرمانی لیگ برتر در سال 2021 ایفا کرده است. کانسلو فصل گذشته در تیم منتخب لیگ برتر نیز جای گرفت.

 

ژوآئو کانسلو بعد از تمدید قرارداد گفت: "منچسترسیتی یک باشگاه فوق العاده است، بنابراین من خیلی خوشحالم که قرارداد جدیدم را امضا کردم. بازیکنان شاغل در سیتی با داشتن امکانات شگفت‌انگیز، هم تیمی‌های در سطح جهانی و یک سرمربی فوق العاده که هر روز ما را به سمت جلو سوق می‌دهد، از همه‌چیز برای رسیدن به بالاترین سطح عملکرد خود برخوردارند. منچسترسیتی مانند یک خانواده بزرگ است که همه اعضای آن رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند.

 

هیچ‌جایی بهتر از منچسترسیتی برای فوتبال بازی کردن وجود ندارد و کار کردن در این باشگاه لذت‌بخش است. من اهداف زیادی قبل از پایان دوران حرفه‌ای خود در ذهن دارم و منچسترسیتی بهترین شانس را برای تحقق جاه‌طلبی‌هایم به من هدیه می‌دهد."

 

1687677

دیدگاه‌ها