کد خبر : 1834333 | 28 تیر 1401 ساعت 22:54 | 34.1K بازدید | 9 دیدگاه

پیراهن استرلینگ، صاحب جدیدش را شناخت

باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد که ژائو کانسلو، دفاع چپ این تیم، از فصل آینده با پیراهن شماره 7 به میدان خواهد رفت؛ پیراهنی که پیش از این در اختیار رحیم استرلینگ بود.

پیراهن استرلینگ، صاحب جدیدش را شناخت

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ، مهاجم سابق منچسترسیتی، هفته پیش رسما به چلسی پیوست تا دوران پرفروغ حضورش در نیمه آبی‌رنگ شهر منچستر به پایان برسد.

استرلینگ به مدت هفت سال پیراهن منچسترسیتی را به تن کرد و با گلزنی‌های متعدد به یکی از ستاره‌های محبوب استادیوم اتحاد تبدیل شد. با جدایی استرلینگ از سیتی و پیوستنش به تیم لندنی، پیراهن او، شماره 7، خالی ماند و سیتی باید یکی از بازیکنانش را برای پوشیدن این پیراهن انتخاب می‌کرد.

استرلینگ بعد از 337 بازی برای سیتیزن‌ها و به ثمر رساندن 131 گل و 94 پاس گل، نیمه آبی شهر منچستر را ترک کرد و راهی چلسی شد. او در دوران حضورش در سیتی یازده جام قهرمانی به دست آورد. استرلینگ زمانی که در سال 2015 از لیورپول به سیتی پیوست بلافاصله پیراهن شماره 7 را دریافت کرد و تا آخرین روز حضورش در اتحاد با این شماره به میدان رفت.

باشگاه منچسترسیتی امروز رسما اعلام کرد که مدافع این تیم، ژائو کانسلو، فصل آینده به جای شماره قبلی خود، 27، پیراهن شماره 7 را به تن خواهد کرد. کانسلو عکسی با پیراهن شماره 7 منچسترسیتی گرفت تا این تغییر شکل رسمی به خود بگیرد.

1728551

دفاع چپ پرتغالی منچسترسیتی حالا پا جای پای ستاره‌های بزرگی می‌گذارد که پیراهن شماره 7 سیتیزن‌ها را پوشیده‌اند. ستاره‌هایی مثل گئورگی کینکلادزه، پیتر بارنز، مایک سامربی، استیون آیرلند، رابی فاولر، و رحیم استرلینگ.

1728552

کانسلو پیشتر در دو تیم والنسیا و اینتر پیراهن شماره 7 را به تن می‌کرد و با این شماره آشنا است. او وقتی در سال 2019 از یوونتوس به سیتی پیوست برای مدتی نتوانست مطابق انتظارها ظاهر شود اما این شرایط به تدریج تغییر کرد و او حالا به یکی از مهره‌های اصلی ماشین فوتبالی پپ گواردیولا تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها