کد خبر : 1808132 | 12 بهمن 1400 ساعت 20:19 | 61.1K بازدید | 10 دیدگاه

حردانی؛ امیدوارکننده برای هواداران استقلال(عکس)

مدافع راست مد‌نظر استقلال 35 دقیقه مقابل امارات فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج صادق محرمی از زمین مسابقه در دیدار ایران و امارات دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی دست به تغییر در ترکیب تیمش زد و صالح حردانی را به زمین فرستاد. حردانی که در دقیقه 55 جانشین قدوس شد و در دفاع راست به میدان رفت توانست عملکرد خوبی از خود نشان بدهد.


حردانی این روزها نامش در نقل و انتقالات زمستانی بسیار خبرساز شده است. علاقه فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال به جذب او و پیشنهادهایی که آنها به فولاد داده‌اند تا شاید بتوانند رضایتنامه این بازیکن را بگیرند، در رسانه‌ها و فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.


حردانی اما بدون توجه به این مسائل بسیار باانگیزه در ترکیب تیم ملی حضور یافت و عملکرد خوبی هم داشت. او در چند صحنه به‌عنوان مدافع راست وقتی که اماراتی‌ها برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند بسیار خوب توپ‌های حریف را قطع کرد.

 

 

 

 


نکته جالب اینکه نقطه قوت امارات برای رسیدن به دروازه ایران از جناح چپ خودی بود و این مساله کار حردانی را سخت‌تر می‌کرد. با این حال حردانی در یکی از نخستین بازی‌های ملی‌اش توانست عملکرد خوبی ارائه بدهد و در بسیاری از مواقع اجازه عبور بازیکنان هجومی امارات و خلق موقعیت را به آن‌ها نداد.


حالا حردانی با شرایط موجود خودش را برای فیکس شدن مقابل کره جنوبی هم آماده می‌کند. با توجه به غیبت محرمی در آن بازی او شانس ویژه‌ای برای بازی کردن مقابل ستاره‌های کره خواهد داشت.


از طرف دیگر هواداران استقلال هم که برای پیوستن صالح به تیم‌شان لحظه شماری می‌کنند، با این نمایش امیدوارتر شده‌اند که در صورت رضایت فولاد یک بازیکن تراز اول به تیم‌شان خواهد آمد.

دیدگاه‌ها